Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meillä käynyt vain tavanomaista parempi tuuri?

Vierailija
25.02.2011 |

Meillä on kolme lasta, 3, 8 ja 10 -vuotiaat, nuorimmainen tyttö ja kaksi vanhinta poikia. Ketään lapsista ei olla ikinä jouduttu käyttämään lääkärissä minkäänlaisten tapaturmien takia ja muutenkin vakavin tauti mikä lapsilla on ollut on yhden lapsen yksi korvatulehdus ja kahden vanhimman lapsen vesirokko (sekin kuumeeton ja muutenkin "helppo" molemmilla lapsilla).

Tuntuu, että muilla sattuu ja tapahtuu koko ajan ja lapset kipeänä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ollut tavallista parempi onni, useimpiin perheisiin osuu joku pahempikin lääkärinhoitoa vaativa sairaus tai tapaturma jo pikkulapsiaikaan, pienemmät voi joutua pelkästä vatsataudistakin sairaalahoitoon.

On kuitenkin paljon sellaisiakin perheitä, joissa lapset eivät sairasta oikein mitään tautia vaikeimman kautta, siitä pitäisi muistaa olla kiitollinen, että on näin hyvin, kun lapsi sairastaa vain pelkän nuhan influenssakauden aikana.

Vierailija
2/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kiitän luojaa ettei ole yhtään allergioita kenelläkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut mietinnöissäni siihen tulokseen, että on monenlaisia perheitä ;) (kauhean pohdinnan tulosta ;))

- on oikeita katastrofeja, joille sattuu ja tapahtuu koko ajan. Ja niistä kohelluksista/tapaturmista/taudeista sit kans puhutaan

- on perheitä joissa tapaturmataajuus on pieni, mut välillä sattuu kaikenlaista

- sit on teidän kaltaisia perheitä (varmaan suurin osa prosentuaalisesti), joiden lapset terveitä/vammattomia, jotka ei siis puhu sairaalakäynneistään ja näin ollen et edes huomaa kuinka paljon niitä on ympärilläsi.

Sehän on ihan tutkittu asia, psykologit ja turvallisuusasiantuntijat puhuvat "tapaturmahakuisista" tai "tapaturman toistaja" -henkilöistä. Joillekin vaan sattuu enemmän. Sen huomaa työmaailmassakin.

Vierailija
4/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mun lapsi on ollut perusterve, mutta kyllä sillä on ollut korvatulehduksia, myöhemmin poskiontelontulehduksia, keuhkokuume, vesirokko, vuotava verisuonikasvain leikattu, korvat putkitettu, käyttänyt silmälappuja ja laseja karstuksen hoitoon, polvi ja nilkka kuvattu onnettomuuksie jälkeen, ja lisäksi synnynnäinen munuaisvika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän