koska tulee ne "ylimääräiset" 200 € s-ryhmältä?
Kommentit (13)
Kesäkuussa taitaapi tulla ainakin Pirkanmaalla, mutta noita S-ryhmiähän on useita, eikä kaikille makseta samaa summaa. Kyllä se suhteutetaan ostojen määrään.
mulle ei ole koskaan tullut minkäänlaisia ylimääräisiä ja ollut 4-5 vuotta asiakkaana. Mistäköhän johtuu?
Mitä ylimääräistä? En ole ikinä saanut! Asiakkaana jo ainakin 15 vuotta ja kaikki perheet ruokaostot tehdään aina Prismassa. Eikö Turussa sitten saa mitään vai mikä systeemi tuo oikein on?
Mulla nimittäin luki muistaakseni edellisessä bonuslaskelmassa, että olen ansainnut 200 + euroa bonuksia. Jäin ihmettelemään asiaa, sillä en ole kyllä niin paljoa tililleni saanut. Olen saanut sen "plus jotakin" euroa, mutta en sitä kahta sataa.
Eli se siis maksetaan jotenkin erikseen? Onko nyt samasta asiasta kyse?
yleensä kerrotaan milloin jakavat mahdollisia ylijäämän palautuksia tms. Vaihtelee varmasti eri paikoissa.
kiitos tiedosta.
Kolmena vuonna peräkkääin tullut tuo reilu 200€.
Neljä vuotta oltu asiakkaana
-ap-
kiitos tiedosta. Kolmena vuonna peräkkääin tullut tuo reilu 200€. Neljä vuotta oltu asiakkaana -ap-
minä oulussa enkä ole ikinä mitään ylimääräistä saanut...
Eli eri osuuskunnat maksavat eri summia ylijäämästä, jos sitä on.
KPO on maksanut monena vuonna peräkkäin 20€.
en nyt muista paljonko. Olisiko ollut parisen kymppiä? (Keskimääräisesti saamme bonusta 10-20€/kk, yleensä n. 15€/kk)
sain selville, että eipä ole ollut Turussa tapana maksaa mitään :( Onpa aika eriarvoisessa asemassa näköjään asiakkaat S-ryhmällä!
jos nr nyt yleensäkkään päättää niitä jakaa!