Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

wt-perheissä on seksiä joka ilta, akateemisissa vain pari kertaa kuussa?

Vierailija
24.02.2011 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omassa tuttavapiirissäni huomannut että ne naiset jotka on kovin kunnianhimoisia, urasuuntautuneita (korkeimmin koulutettuja) ja harrastavat melkein addiktiona urheilua ovat täysin seksittömiä eivätkä ole kiinnostuneita puolisoistaan seksuaalisesti. Rakkaudelle ja hellyydelle ei yksinkertaisesti ole tilaa, säälin niitä miehiä!

Mielummin olen itse keskiverto uran ja koulutuksen puolesta mutta pidän mieheni ja perheeni onnellisena:D Aistillisuus on mulle älyttömän tärkeää, rakastelua viikottain vähintään kerran

Vierailija
22/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei duunari ole WT. WT polttaa tupakkaa, kiroilee olutpullo käädessä, on työtön jne.

Toisekseen akateeminenkin voi olla WT jos näitä nimikkeitä siis halutaan käyttää. Koska esim. päihdeongelmia on jokaisessa sosiaaliluokassa eli myös akateeminen voi olla huumeidenkäyttäjä ja siinä hyvät käytöstavat unohtuu.

Tietty sosiaaliluokka tai koulutus ei poista päihdeongelmia, mielisairautta jne. Akateemisissakin muuten nykyään työttömiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, puhun ystävieni kanssa tällaisista aiheista. Meillä aktiivista, akateemisuudesta huolimatta.

Vierailija
24/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset tekee tulosvastuullista ja stressaavaa työtä, kaupan kassalla harvemmin niin kauheasti rasittuu.

Joo eihän se sama ole kuin johtaa jotakin suurta yritystä, mutta kyllä kaupan kassalla voi rasittua ja pahasti. Ootko ite siellä kassalla istunu?

Vierailija
25/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset tekee tulosvastuullista ja stressaavaa työtä, kaupan kassalla harvemmin niin kauheasti rasittuu.

Joo eihän se sama ole kuin johtaa jotakin suurta yritystä, mutta kyllä kaupan kassalla voi rasittua ja pahasti. Ootko ite siellä kassalla istunu?

että tavarat menee hyllyyn ja kassatyöskentely onnistuu kuin olla vastuussa vaikka koko kaupan työntekijöiden työpaikan säilymisestä. Tai koko ketjun. Kumpikohtan tyyppi siinä todennäköisemmin menettää yöunensa.

Vierailija
26/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kiitos tästä ketjusta, nauran täällä vedet silmissä!! huooohh, reps ja kops ja mitä vielä... :DD

Voihan tuo olla noinkin, meillä kahden maisterin perheessä on aika rauhallista vällyjen alla. :)

Vierailija
27/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset ostaa ovistikkuja ja laskee, kun on pakko antaa, jos haluaa sen pakollisen lapsen siihen pakolliseen kuvioon. Duunarit ne rakastelee kiihkeesti ja lapsi saa alkunsa siitä rakkaudesta ihan, ei tarvita edes mitään ihmeen lääkkeitä, kuten akateemiset tuntuu tarviivan, mitä lie hormooneja??

Ja nämä rakkauden hetelmät ovat niitä tulevaisuuden toivoja. Go persut!

Vierailija
28/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset ostaa ovistikkuja ja laskee, kun on pakko antaa, jos haluaa sen pakollisen lapsen siihen pakolliseen kuvioon. Duunarit ne rakastelee kiihkeesti ja lapsi saa alkunsa siitä rakkaudesta ihan, ei tarvita edes mitään ihmeen lääkkeitä, kuten akateemiset tuntuu tarviivan, mitä lie hormooneja??

Mä vaihdan nyt tän viran myyjänommiin ja jakun leopardikuosiseen glitteritoppiin, niin päästään eroon niistä hormooneista ja lapsia alkaa siunaantua itsestään.

Vitsi, kun en aikaisemmin tajunnut. Harmittaa.

Vierailija
29/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä pari kertaa kuussa. Joten totta se on. Mutta molemmat ollaan tyytyväisiä, enempää ei jaksaisikaan.

Vierailija
30/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaankin akateemisia (kummatkin filosofian maistereita) ja silti oikeastaan joka päivä on seksiä.

:)

AP on varmasti kade

Vierailija
31/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oikeasta vähitellen vituttaa, varsinkin kun duunareista on vielä tehty wt-porukkaa... jeps.

Mutta joo, me ollaan lähemmäs nelikymppinen akateeminen perhe, eikä kummallakaan ole silmälaseja, finnejä emmekä ole millään lailla ns. olemattomia nörttejä tai tylsiä tyyppejä. Miehen kavereista suurin osa ei-akateemisia, minun kavereista taas samalla alalla olevia akateemisia. Akateemisiakin on aika monenlaisia... Joo, ja seksiä on kerran viikossa suunnilleen.

Vierailija
32/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla humanisti. Minusta humanistin kutsuminen akteemiseksi loukkaa syvästi insinöörejä ja luonnontieteiden maisterreita.

Humanistit ovat usein wt:tä.

Vierailija
33/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä pari kertaa kuussa. Joten totta se on.

Tarkoitan lähinnä käsitteitä otokse koko, keskiarvo ja hajonta :D.

Meidän ankeassa ja kuivakankireässä akateemisessa perheessä naiskennellaan pari kolme kertaa viikossa. Muuten keskutellaan verokiilasta, sosiologisista teorioista ja hiilidoksidijalanjäljestä.

Vierailija
34/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla humanisti. Minusta humanistin kutsuminen akteemiseksi loukkaa syvästi insinöörejä ja luonnontieteiden maisterreita. Humanistit ovat usein wt:tä.

Näin törkeätä väitettä en ole vähään aikaan kuullutkaan.

Vierailija
35/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina oikein tähän akateemiseen jengiin. Minä olen nähkääs aito humanisti suomea, kirjallisuutta, uskontotiedettä, filosofiaa, erityispedagogiikkaa, viestintää, teatterin ja draaman opettamista eli ihan soopaa opiskelleena ja miehelläkin on tutkinto taiteen alalta. Poltetaan molemmat tupakkaa (paitsi minä nykyään vain jos juon alkoholiakin) ja asutaan vuokralla eli ollaan ihan wt-jengiä tietysti :D

t. 36

Vierailija
36/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen duunari ja mies akateeminen. Eli on tilastollisesti normaalia että mullaon vilkaampaa tällä tietyllä saralla. Ja miehen mielestä muka luonnotonta. Ha! Ihan normaalia. Haen sen puuttuvan erotuksen tuolta KallenPubista.

Vierailija
37/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut nyt se on oikeutettua!

Vierailija
38/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-porukkan tunnusmerkkejä mun ymmärrykseni mukaan on esim.

-huonot käytöstavat, ei osata käyttäytyä eri tilanteissa sopivalla tavalla eikä oteta muita huomioon. Räyhätään kaupan kassalla kun jono ei etene jne.

- nousukasmainen suhtautuminen rahaan, kehutaan esim. avoimesti kuinka "meillä sitä löytyy", arvostetaan rahaa yli kaiken tms.

-koulutuksen ja kaikenlaisen korkeakulttuurin halveksuminen. Ei siis ymmärretä että esim. yhteiskuntatiede, taideaineet ym. ovat tärkeitä siinä missä suorittavammatkin työt, ja että akateeminen koulutus vaatii myös kovaa työtä. Korkeakulttuuria pidetään hienosteluna jne. Siis jos itse en harrasta, se on paskaa -asenne.

-ahdasmieliset asenteet. Homofoobisuus ja rasistisuus on ehdottomasti WT-piirien ilmiöitä.

Ammatilla tai koulutuksella ei ole väliä. Asentaja voi olla hyväsydäminen, rehellinen, muut huomioonottava ja muutenkin sivistynyt ihminen.

Vierailija
39/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheessä toinen vanhemmista on duunari ja toinen akateeminen? duunari masturboi joka ilta ja akateemisen kanssa yhdessä seksiä pari kertaa kuussa?

Vierailija
40/47 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-porukkan tunnusmerkkejä mun ymmärrykseni mukaan on esim. -huonot käytöstavat, ei osata käyttäytyä eri tilanteissa sopivalla tavalla eikä oteta muita huomioon. Räyhätään kaupan kassalla kun jono ei etene jne. -

Minä en missän kassalla kuule röyhtäile! Mieti vähä sanojas!