MIhin ravintolaan menisit Helsingissä syömään,
Kommentit (14)
ja onko se vielä ja missä?
Kehukaa, haukkukaa?
, lisää saa tarjota. Mietin vähän Uudenmaankadun Raflaa tai jotain sushipaikkaa kenties, onko tuosta Raflasta jollain kokemuksia?
Olikohan se Silvoplee?
T. Äiti Lahdesta
Kiitos muistutuksesta, tuota on tehnyt mieli kokeilla!
ap.
Rafaello, Santa Fe, tai jos lounaalle päästään joskus yhdessä niin Kampissa on kiva kreikkalainen, josta saa hyvää ruokaa. En sitten tiedä millainen tarjonta siellä on iltaisin.
Ehdottomasti Chez Dominique. Jos vaivaudun lähtemään ulos, haluan parasta.
En missään tapauksessa maksa jostain Zetorin ruuasta.
Toki hyviä on muitakin, mutta Michelinin oppaasta lähdetään
Käyn siellä noin 2 kertaa viikossa lounaalla ja joskus (muutaman kerran vuodessa) tulee käytyä illalla.
enemmän sellanen lounasbaarityyppinen
ruoka erinomaista
menisimme Meccaan, kerran kävimme ja ruoka oli hyvää, henkilökunta poikkeuksellisen ystävällistä suomalaiseen ravintolaan.
Tietysti joku kiva intialainen tms. olisi myös hyvää vaihtelua, lasten kanssa ei tule käytyä.
ehdottomasti. Kaupungin paras menomesta.