Mitä olette mieltä tästä talosta?
http://www.etuovi.com/kohde/6918154
Miinuksia keksin vuokratontin, koko sopiva meille.
Kommentit (7)
Kaverini on rakennuttanut yhden Kastelli-talon pohjaa mukailleen talon, ja tämä muistuttaa aika paljon sitä. Pieniä eroja on kuitenkin.
Teitä ei haittaa yläkertavaraus? Siihenhän menee vielä rahaa, jos sen haluaa asumiskuntoon. Samoin autotallista vasta perustukset tehty.
Julkisivu on milestäni aika pimeä. Siis lippa tulee melko matalalle ja ikkunat ovat sillä puolen aika pienet.
Lämmitys on sähkö/lattia. Ei kaikkien energiataloudellisin siis. Meillä itsellämme on sama lämmitys, että ei siinä mitään. Mukava ja vaivaton. Mutta meillä se onkin pieneten perustamiskustannusten vuoksi. Eli valmiissa talossa mielellään ottaisi kalliimmankin lämmitysmuodon.
Muutenhan talo näytti siistiltä, tietenkin kun uusi on. Ja jos materiaalivalinnat omaa silmää miellyttävät, niin hyvä juttu.
Koulu ja päiväkoti ainakin näkyivät olevan lähellä, hyvä puoli.
Kiva perustalo. Itse pidän miinuksena eteisessä sijaitsevia rappusia. Mutta sekin on makukysymys. Minusta ne siis sijaitsevat liian lähellä ulko-ovea ja näin sinne kertyy likaa jne. Ja eteinenkin on niiden takia aika pieni, mutta näitä näkee paljon talopohjissa, joten monia miellyttävä ratkaisukin.
Meillä ei toimisi putkimainen kodari ja noin avonainen keittiö (ei olla supersiistejä), mutta vähän siistimmille sopii ja on ihan toimiva. Me ei myöskään huolittaisi sähkösaunaa, mutta tämäkin pelkkä makuasia. Varsinaista vikaa en siis talosta löydä.
siinä pahimmat puutteet mun mielestä
Kiitoksia vastauksista. Koko on meille sopiva ja itse tykkään kovasti keittiöstä. Varmaan siksi että kaapistot vähän samantyyppiset kuin meillä nyt =)
Mitä olette mieltä, rakennuttaako tuohon hintaan itse tuon kokoisen talon? Mitään ei tehtäisi itse..
Ei rakenna samaan hintaan jos ette tee itse.
Vuokratontti on iso miinus.
Keittiö on hieno, uusinta uutta muotia sillä saralla.
Tuollaisesta saa maksaa Espoossa tuplahinnan, ja siihen meillä ei valitettavasti ole varaa.
pohja aika perinteinen, mutta toimiva. Plussaa uloskulusta kodinhoitohuoneesta ja kohtuu tilavista makkareista. Avokeittiö maku asia.
Uusi talo kuitenkin kyseessä, ainakin kuvissa työn jälki näyttää hyvältä. Mutta huolellinen tarkastaminen ja rakennusvalintoihin perehtymistä suosittelen. Etenkin kun kyseessä on energiaa säästävä talo..
Ei muuta kun paikan päälle tutkimaan.
ja jos niikseen niin ensi kesänä pihaa laittamaan kuntoon :)