Mies, mikä vartalotyyppi näistä miellyttää eniten? (kuva)
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470…
Vaikka no, naiset tähän kuitenkin vastaavat :D joten antaa palaa. :)
Kommentit (43)
Kaikki ovat kyllä viehättäviä, mutta jos pitäisi joku valita, niin oikeanpuoleinen. Tykkään kovasti pehmeistä muodoista.
oikeanpuoleinen.. nainen jolla on muotoja
M38
Äärimmäinen oikealla on liian pehmeä ja keskimmäinen on liian epäurheilulisen näköinen.
Tyttöystävällä on parempi kroppa kuin yhdelläkään noista.
m25
että miehet tykkäävät pyöreistä muodoista, tämän otannan perusteella... :D
Mutta itse haluaisin sänkyyni joko keskimmäisen tai oikeanpuoleisen. Vasemmanpuoleinen ei minua sytytä yhtään.
N33
Oikea tai keskimmäinen. Vasen aivan liian laiha mun makuuni. On niitä vähän pyöreämpikin "tyttömäisiä" muotoja - ja laihoja keski-ikäisiä, jotka ovat oikea hirvitys!
Mies, 38, vaimolla keskimmäinen vartalomalli.
Vasenhan on pelkkää narua, hyi helvetti. Keskimmäinen menettelisi, mutta paras on oikea, siinä on naisessa mukavasti lihaa.
en saa noita kuvia näkyviin? jäi vaivaamaan että minkälaisia vartaloita siellä olisi ollut =). n35
keskimmäinen ja oikeanpuoleinen seksikkäitä. t. nainen..
Keskimmäinen paras, se vasemmanpuoleinen on sitten toiseksi paras.
Se oikeanpuoleinen hiukan pulleampi ei ole enään niin viehättävä kuin nuo kaksi muuta. Kuntokaan tuskin on kunnollinen, jos noin paljon on rasvaa.
Oikea tai keskimmäinen. Vasen on liian luiseva, naisella pitää olla "pehmeät" muodot :)
Kyllä se näkyy, jos et klikkaa linkkiä suoraan, vaan kopioit sen selaimen osoitekenttään. Linkistä nimittäin jostain syystä puuttuu osoitteen loppu "...,0.jpg". Panen sen uudestaan tähän alapuolelle, jos säilyisi nyt ehjänä:
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470…
Vasenhan on pelkkää narua, hyi helvetti. Keskimmäinen menettelisi, mutta paras on oikea, siinä on naisessa mukavasti lihaa.
Vasen on mielestäni paras. Ei silti oikeanpuoleinen minusta mikään "hyi helvetti" ole, vaikkei nyt satukaan olemaan minun tyyppiäni.
Eli valitsen vasemman puolisen, ehdottomasti paras! Kopio vaimoni vartalosta tällä hetkellä ja en vaihtaisi pois mistään hinnasta!