Mies, mikä vartalotyyppi näistä miellyttää eniten? (kuva)
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470…
Vaikka no, naiset tähän kuitenkin vastaavat :D joten antaa palaa. :)
Kommentit (43)
Ja vielä kerran vasen, oikeanpuoleinen on jo läskin puolella ja keskimmäinen velton oloinen.
m39
ja miehet suuntaa vasemmalle. Mistäköhän ihmeestä johtuu...
mut vasemmalle kääntyy tämänkin pojan silmät
Olen tyyppiä vasen + hieman isommat tissit. Raskauksien jälkeen olen hetkellisesti ollut keskimmäistä/oikeanpuoleista tyyppiä ja voin todeta, että olo on niin paljon parempi hoikkana. Olen notkeampi, askel on kevyempi. Pidän itsestäni enemmän hoikkana ja urheilullisena, kunhan en ihan rimpulaksi muutu. Mutta tämä on vain oma kokemukseni, joku ajattelee päinvastoin.
n35
Vasemman puoleisin näyttää nälkiintyneeltä. Lähinnä herättää säälin tunteita.
Ehdottomasti oikea paras. Keskimmäinen menettelee, mutta vasen ei sytytä yhtään.
Naisella pitää olla muotoja eikä muistuttaa poikaa eli pitää olla pyöreä ja pehmeä peppu ja rinnat sopivan isot.
M28
Vasemmanpuoleisessa ei ole mistä pitää kiinni. Keskimmäinen on sen näköinen, että on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan.
Takaapäin panossa voi vaikka pitää kiinni vyötäröstä.
Vasemmanpuoleisessa ei ole mistä pitää kiinni.
oikea läski ja vasen liian ruipelo.
Keskimmäinen on ylivoimaisesti paras. Naisellinen, mutta ei ylipainoinen. Oikeanpuolimmainen lihaskimppu olisi itselläni viimeinen valinta.
M32
mun kone ei näyttäny kuvia?mutta sanon naisen täytyy olla sellainen on mistä ottaa kiinni ei missään nimessä mitään silikoonia,pikkusen pullukka se on ihana nainen niikun vaimoni on,
en saanut kuvia ensin näkyviin mutta kopioin osoitekentän niinkuin numero.24 neuvoi =)
oikeanpuoleinen maistuisi minulle ;)
Jos oikein pakko olisi valita, niin keskimmäinen tai oikeanpuolimmainen (se pyöreämpi).
kun olis tosta keskimmäisen ja oikeenpuolisen välimaastosta, niin olisi kyllä GRRRRR....
että tuo oikeanpuoleinen näyttää muut peittäen tosi hyvältä ja hoikaltakin. Sitten kaikkia kolmea tarkastellessa suorastaan paksulta. Mitä ei missään nimessä ole! Näin se media vääristää kuvaa...
Tota oikeanpuoleista ois nasta bylsiä takaapäin, on meinaan pakaroita tarjolla siinä.
päärynämäinen. Vasen ja keskimäinen omalla tavallaan hyviä molemmat. Vasemmanpuoleinen ei vältämättä liian laiha, sopivan tyttömäinen olemus. Oikeanpuoleinen saattaa ihan hyvin olla lättäperse, kuvasta se ei ilmene.
Hyvin helppo valinta: oikeanpuolimmainen. Vasemmanpuolimmainen liian ruipelo, ei sytytä yhtään. Ei oikein keskimmäinenkään. Kaikki on silti hyvin nättejä. Minun mittapuulla oikeanpuoleinen ei vielä pulska ole. Naiselliset muodot saa olla.