Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ensiyönä tapetaan joku länsi-Suomessa

Vierailija
23.02.2011 |

niin se olen minä ja tekijä on mieheni.Tiedoksi vaan, jos jotain kiinostaa toimia auttajana. PS.Olen tehnyt testamentin ja veljeni tietää missä kaupungissa se on.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva jos joku muistaa tämän jutun ja kertoo tästä, jos näkee iltapäivälehdis otsikoita länsi-suomesta, ei siin muuten mitään, mut tuo äijä sais rangaistuksen teostaan ja muu suku tietäis, kuka sen järjesti. toivottavasti on vainoharhaa

Vierailija
22/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei firmani rahoja. Mikä on kunnollinen elämä, kerro niin hankin sellaisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vienyt. ap

Vierailija
24/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut yksi pippurikaasu ja se hävis miehen mukaan tuosta hyllyltä, ja jätti mulle 6 nukahtamislääkettä. Kyl täs nyt jotain outoa on.

Vierailija
25/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän noin voi elää

Vierailija
26/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä meidät ajan tasalla. (olisipa popcorneja tai jotain..)

Vierailija
27/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut taidan kuiteski painua pehkuihin, kun otin puolikkaan nukahtamislääkkeen ja väsy painaa silmiä. Nyt ei viel mitään liikettä, ovet salvas ja hälytykset varastos päällä,pitäiskö laittaa oven lappu, että rahat miehellä ja minä en nuku sängys;) oikeesti mua pelottaa tämä mut eipä voi muuta tehdä.

Vierailija
28/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes Val Kilmer? Ewam Mcgregor?

"syö popparia tämäkin"

Vierailija
29/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen pullea suomalainen mies on.Mut katotaan nyt mitä tapahtuu..totuus on tarua ihmeellisempää. ap

Vierailija
30/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josset vielä ehtinyt nukahtaa.

Jos ootkin nukkumassa kun miehes tuelee niin onko järkeä että se lukee sun kirjotuksia?

Siksi toisekseen, miten hiton paljon sä tienaat päivässä jos mies kuljettelee rahoja? Mihin ihmeeseen se vie sun rahoja tähän aikaan? Yösäilöön?

Lähetä sähköpostia jollekin tutulle joka voi ettaa yhteyttää poliisiin jollei susta kuulu mitään aamulla.

Missä lapset on ellei ne ole siellä?

Tää koko kirjotus on jotenkin oudon hämärä. Ap vaikuttaa tyynelle.

Kuitenkin jostain kirjotuksista huokuu pelkoa ja kauhua? Kaiken uhalla ap otti viiniä, eikä vaikka lähetnyt ejeleen koko yöksi mikä olis ollut järkevämpää. Ei kai kukaan ehdoin tahdoin halua hengestään päästä?

Miksi veljesi, jolla on tiedot, ota yhteyttä poliisiin? Etkö voinut laittaa veljellesi etttä laitat joka aamu tekstarin ja jollei jonain aamuna tule tekstaria, veljes soittaa sulle päin ja jolle susta kuulu mitään, ottaa yhteyttä poliisiin?

Tässä oikeesti haiskahtaa.

Vierailija
31/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jotain nukahtamislääkkeitä vetään. Oot sitten puolustuskyvytön, kun mies tai joku sen juoksupoika tulee.

Kai käärit sänkyyn jotain tyynyjä peiton alle tms. että näyttäisi että olet siellä? Saat vähän lisäaikaa, kun räiskii pyssyllä sinne.

Vierailija
32/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap VOI tällaisessa tilanteessa napata vaan jonku nukahtamislääkkeen, ja painua nukkumaan, kun henki on vaakalaudalla??

Vierailija
33/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huspois

Vierailija
34/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hengissä?

Vierailija
35/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
36/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä mun mielikuvitus laukkasi vähän liikaa eilen(nolo) ei se mies mua nyt noin paljon vihaa, täytyy lopettaa dekkareiden lukeminen...Kiitos tukijoille, täytyy mennä töihin!Ap

Vierailija
37/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä mun mielikuvitus laukkasi vähän liikaa eilen(nolo) ei se mies mua nyt noin paljon vihaa, täytyy lopettaa dekkareiden lukeminen...Kiitos tukijoille, täytyy mennä töihin!Ap

Hae apua, sä et ole nyt henkisesti ihan ookoo.

Vierailija
38/38 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olis niin mehevän provoketjun saanut, kun ap nyt olis jaksanut vetää tätä jonkun viikon.. Minäkin yritin niin auttaa tätä lentoon:(