Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et halua, että ylitsesi kävellään, niin miksi makaat maassa?

Vierailija
23.02.2011 |

Miettikääs sitä arvon naiset!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä tästä lattaista kokonaan eroon, vaikka ihan tallottavana en enää olekaan kokoaikaa, etenkään kotona.

Vierailija
2/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ihanaa? Ja mikä on pahinta, jos sitä osais?

Mä en jaksa enää ymmärtää tota "en osaa, en pysty". Kyllä siitä jotain nautintoa saa jos selkärangaton haluaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etei pystyyn pääse.

Vierailija
4/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ihanaa? Ja mikä on pahinta, jos sitä osais? Mä en jaksa enää ymmärtää tota "en osaa, en pysty". Kyllä siitä jotain nautintoa saa jos selkärangaton haluaa olla.

huomaan

Vierailija
5/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun olen ollut tuollainen myös itse. Tajusin parin sattumuksen kautta millainen olen ollut ja millainen haluan oikeasti olla ja MITÄ haluan.

Olen ottanut sen jälkeen tietoisen tavoitteen ja onnistunut siinä. Olen pelännyt kaikkea hylkäämisestä ja väkivallasta lähtien, mutta silti pitänyt pääni pystyssä. Ja nyt olen niiiiin ylpeä siitä :)

Tämä riippumattomuuden tunne on aika juovuttava! :D

Vierailija
6/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun olen ollut tuollainen myös itse. Tajusin parin sattumuksen kautta millainen olen ollut ja millainen haluan oikeasti olla ja MITÄ haluan. Olen ottanut sen jälkeen tietoisen tavoitteen ja onnistunut siinä. Olen pelännyt kaikkea hylkäämisestä ja väkivallasta lähtien, mutta silti pitänyt pääni pystyssä. Ja nyt olen niiiiin ylpeä siitä :) Tämä riippumattomuuden tunne on aika juovuttava! :D

Vierailija
7/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ihanaa? Ja mikä on pahinta, jos sitä osais?

Mä en jaksa enää ymmärtää tota "en osaa, en pysty". Kyllä siitä jotain nautintoa saa jos selkärangaton haluaa olla.

Onhan sekin mahdollista, siis se että joku maassamakaaja saattaa olla tällainen. Ei kuitenkaan kaikki. Mutta terve kanssaihminen joka kulkee reagoimatta ohi tai jopa sylkee päälle, on AINA selkärangaton. Jälkimmäisessä tapauksessa myös jotain nautintoa saava.

Vierailija
8/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hieman selventää mitä ajat takaa? en käsittänyt.

Vierailija
9/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos on ihan poikki- ei jaksa edes nousta

Vierailija
10/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun olen ollut tuollainen myös itse. Tajusin parin sattumuksen kautta millainen olen ollut ja millainen haluan oikeasti olla ja MITÄ haluan. Olen ottanut sen jälkeen tietoisen tavoitteen ja onnistunut siinä. Olen pelännyt kaikkea hylkäämisestä ja väkivallasta lähtien, mutta silti pitänyt pääni pystyssä. Ja nyt olen niiiiin ylpeä siitä :) Tämä riippumattomuuden tunne on aika juovuttava! :D

Vierailija
11/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuomitse

Vierailija
12/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota koskaan kuullut, mutta taidankin lukea tuon kirjan, josta ilmeisesti siteerattu?

Mutta ongelmani on se kiltteys, joka on perusluonteenpiirteeni ollut aina. En osaa puolustaa itseäni ollenkaan, mutta tunnen silti itseni maahanpoljetuksi väkivallan seurauksena (koettu koko elämäni)

Vierailija
13/13 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelkää vaan päällitte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän