Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin tai hassuin onnentoivotus vauvasi syntymän jälkeen?

Vierailija
23.02.2011 |

Mikä tekstari, kortti tai sanallinen onnentoivotus on sinusta ollut erikoisin synnytettyäsi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhelle entiselle kaverille kerroin esikoisen syntymästä,vastaus oli; no niin.

että jäi vähän tympeä olo.

Vierailija
2/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme parin päivän päästä onnitteluviestin puolitutulta. "Onnea poikavauvan syntymän johdosta!" Arvatkaa miltä tuntui... :`(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loukkaavimma ja typerimmän voin kertoa; veli soitti synnytyksen jälkeen, että lähdenkö kuskiksi hänelle, ei tainnut edes muistaa minun olevan raskaana.

Naureskeli vaan pöllyissään, kun sanoin, että synnytin tossa pari tuntia sitte...

"no et sä sit varmaan lähe, hehhehheee..." jne. Olipas hauskaa.

Vierailija
4/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syntyi vain 2500g painoisena ja sain kortin, jossa kannessa oli oikein pullea vauva ja isolla teksti POTRA POIKA!

Tuli mielee, että onko vinoilua vai omituista huumoria, mutta minusta poika oli kaukana potrasta!

-ap

Vierailija
5/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onko sieltä toinenkin tulossa vielä, mahasi ainakin näyttää ihan siltä.

Vierailija
6/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin vastaus oli että poika oli painoltaan lähes 5 kg, ja alakautta syntynyt siis. Eihän se kovin kivalta tuntunut kun parikin tuttavaa totesi miehelleni tähän että "Otan osaa".

Tottahan se tietysti on mitä ajattelivat, mutta mieluusti olisin ollut nämä osanotot kuulematta.

Vierailija
7/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin lapsen kirjoitus oli mennyt vähän pieleen.

Vierailija
8/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme parin päivän päästä onnitteluviestin puolitutulta. "Onnea poikavauvan syntymän johdosta!" Arvatkaa miltä tuntui... :`(

olen puolestasi!

pahotteliko tää tekstaaja mitenkää?

Vierailija
9/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin lapsen kirjoitus oli mennyt vähän pieleen.

Vierailija
10/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä oli just alkanut yt.t ja olin potkuilta turvassa. En tiedä olisinko saanut potkuja jos ei lasta olis syntynyt, kollega ainakin oli sitä mieltä.

Vierailija
11/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli kortti nimettömänä jossa luki syvä osanottoni

Vierailija
12/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän huusi APUA VOI KAUHEETA!

Sitten kyllä onnitteli ja sanoi, että toi ensireaktio johtui siitä kun hän ajatteli raskautta yleensä ja sitä tilannetta omalle kohdalleen. Hänellä oli 5 kk ikäiset tosi vaativahoitoiset kaksoset :D

Vierailija
13/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19- vuotias siskoni sanoi näin kun näki poikani eka kerran

Vierailija
14/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli "Etkai sä j-lauta oo raskaana" (olin ed. päivänä saanut tietää) ja saman tien "voi v te ootte hulluja!" (Suunniteltu raskaus, oltiin menossa naimisiin parin kuukauden päästä.)

Vierailija
15/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipsahti, kun näin kaverini vauvan, että "sehän näyttää ihan kaalimaan kakaralta!"

Enkä tarkoittanut sitä loukkaukseksi, vauva oli ihan ilmetty kaalimaan kakara - nukke, joita oli yhteen aikaan. Oikein söpö.

Mutta kaveri otti kyllä vähän nokkiinsa.

Vierailija
16/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin synnärillä vaan parin viikon ikäisenä. En ollut ihan samaa mieltä, mutta jokainen näkee asiat tavallaan.

Vierailija
17/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nukke oli minusta kerrassaan söötti ja niin oli vauvakin :)

Vierailija
18/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kaalimaan kakaran, nyttemmin erittäin komean nuoren miehen, äiti ;)

Vierailija
19/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loukkaavimma ja typerimmän voin kertoa; veli soitti synnytyksen jälkeen, että lähdenkö kuskiksi hänelle, ei tainnut edes muistaa minun olevan raskaana.

Naureskeli vaan pöllyissään, kun sanoin, että synnytin tossa pari tuntia sitte...

"no et sä sit varmaan lähe, hehhehheee..." jne. Olipas hauskaa.

Typeryyttä toi on, jos laskettuaika oli juuri käsillä ja veljesi tiesi sinun olevan sairaalassa. Tyhmää huumoria. Jos kuiten tuosta loukkaannut, niin taidat kieltämättä loukkaantua kovin helposti. Eikai sun veli voi tietää, et minä päivänä vauvasi päättää syntyä, voihan vauva syntyä esim. 2kk etuajassa tms.

Vierailija
20/21 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi sukulaiseni vauvani syntymän jälkeen. Ei onnitteluja.

Tarvinneeko sanoa, että kyseessä oli down-lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme