Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bridezilla kokemuksia

Vierailija
28.05.2026 |

Taisin joskus 00-luvulla katsoakin Bridezillas-ohjelmaa. Nykyään muutama henkilökohtainenkin kokemus näistä, valitettavasti.  

Viimeisin ja pahin nyt tältä kesältä, vaikkei häitä ole vielä ollutkaan. Olen raskaana, odotan neljättä lasta. Niinpä polttareissa en juonut. Pääsin kuitenkin paikalle. Morsiamen mielestä pilasin tunnelman ja olisin "hänen vuokseen" kyllä voinut ainakin yhden juoda. Onhan hänen päivänsä!  

Nyt hääpari ilmoitti ihan yhtäkkiä, että häät pidetäänkin destination wedding tyyliin Thaimaassa. Sopii kyllä vaimolle&langolleni ja varmasti hienot häät tulossa, mutta minusta ei voi 2kk varoajalla odottaa, että kaikki sinne pääsee, haluaakaan tai on varaa maksaa. Esim. raskaana olevien ei suositella matkustavan Thaimaahan. Meidän lapsilla ei ole passeja, koska ei itse matkustella. Meidän kaksosille ja isosiskolle on vaikea löytää lapsenvahtia, kun iso osa perheestä nyt suuntaa tuonne Thaimaahan. Maksaa vähän liikaa matkustaa koko perheenä ja pelkään sairastumisia ym. Joten meiltä jää häät välistä. Tähän morsiankin totesi, että olenpa itsekäs, kun NYT juuri olen raskaana. Kysyi, eikö kolme lasta olisi muutenkin riittänyt. Huhhuh. 

En taida viitsiä laittaa korttiakaan. Pahin Bridezilla-kokemukseni. Mites muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

Vierailija
2/3 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät piti olla Lapissa. Morsian, jonka kaaso olin on Etelä-Suomesta. Morsian matkusti paikalle paria viikkoa ennen ja pyysi minua tuomaan valitsemansa hääpuvun. Kävin puvun hakemassa ja ostin liput. Sitten morsian ilmoittaa päivää ennen kuin lähden matkaan että häät on peruttu. Sukulaisille piti myös ilmoittaa. En saanut rahoja matkalipuista enää takaisin. Häälahjakin tuli ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi