Onko sinulla vielä kaikki hampaat suussa?
Kaupassa kattelin, kun tosi monelta puuttui etuhampaita. Kyseessä oli suht koht nuoria ihmisiä.
Kommentit (7)
hammasta puuttuu ja ihan tuolta takaa eli ei edes näy ulkopuolisille.
Joojoo, kärsin ihan järkystä hammaslääkäripelosta ja tässä käpykylässä saa edes sen mukaista hoitoa.
Osaat varmaan varata ajan yksityiselle. Käynti noin 40 euroa.
Joojoo, kärsin ihan järkystä hammaslääkäripelosta ja tässä käpykylässä saa edes sen mukaista hoitoa.Osaat varmaan varata ajan yksityiselle. Käynti noin 40 euroa.
Tai olisinhan voinut ottaa summan vaikkapa lasten vaatteista mutta mieluummin ei. Varsinkin kun minun hammashuoltoni olisi vaatinut vähintäänkin nukutusta...Eli tosi paha hammaslääkäripelko kun lapsena joutunut siellä ravaamaan enemmän tai vähemmän.
Ei minua henk. kohtaisesti häiritse puuttuvat hampaat. Tiedän pitäväni huolta suuhygieniasta. Pesen hampaat kahdesti päivässä, en tupakoi, juon korkeintaan kaksi kuppia kahvia päivässä ja todella harvoin esim. kokista.
viisaudenhammasta irrotettu. Ikää on 26 ja huonosti olen hampaitani hoitanut. Reikiä paikkaillaan joka vuosi.
Hoidattakaa niitä hampaita säännöllisesti, kun tämä ei todellakaan ole kivaa :(
Viisaudenhampaat poistettu ja nyt joudutaan yksi poistamaan, kun ien ja luukudos ympäriltä tuhoutunut, eikä viime käynnistä sentään vuosikymmeniä ole, vaan viisi vuotta.
Reikiä oli pari, josta jo toinen oli aktiivinen tuolloin viisi vuotta sitten, mutta ikenet ovat todella huonossa kunnossa.
Nyt niitä ronkitaan ja kaivellaan ja puhdistetaan ja sattuu niin maan per**leesti.
En halunut puudutusta, mutta sentään pintapuudutti noita.
Että varmaan nyt pysyvistä hampaista on lähdössä viides, kaikki onneksi tuolta takaa.
tallella, 4 viisaudenhammasta lukioikäisenä revitty pois.
Joojoo, kärsin ihan järkystä hammaslääkäripelosta ja tässä käpykylässä saa edes sen mukaista hoitoa.