Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaajat.. no laihtuuko tällä?

Vierailija
31.01.2011 |

eli aamulla kahvi+ maitoa ja uunijuustopala.

lounas broiskua tai kalaa, iso salaatti, jossa mukana aurajuustoa nokare ja muutama saksanpähkinä.

Illallinen jauhelihapihvi ja keitettyjä kasviksia.

Lasi maitoa.

illalla vielä teetä ja partasuujogurttia marjonen kera.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko ideoita kuinka parantaa tätä, paitti aamuisin mulla ei mene ruoka alas.

ap.

Vierailija
2/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikein hyvältä näyttää.

Määrillä tarkoitan sitä että jos nuo annokset ovat metsurikokoisia, on mahdollista ettet laihdu, mutta todennäköisesti tuolla laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jauhlihapihvi myös.

Minä olen niin epätoivoinen mun en millään saa painoa alas. :((

ap.

Vierailija
4/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla saattaa mennä säästöliekille elimistö, ellei jo ole.

Vierailija
5/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla saattaa mennä säästöliekille elimistö, ellei jo ole.

ei tästä taida ikinä tulla valmista.

ap.

Vierailija
6/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
7/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko salaattiin öljyä? Voisko kahvimaidon vaihtaa kermaan? Onko maito punaista? Paistatko pihvit voissa? Voisko pähkinöitä syödä enemmän?

Muuten ruokavalio vaikuttaa aivan hyvältä, vaikkakaan laihduttajan näkökulmasta en ole sitä niin hyvä arvioimaan, koska en karppaa laihduttaakseni.

Yksi tärkeä mittari on se, kuinka vaivatonta ruokavaliossasi on pysyä. Tuleeko usein mielitekoja tai repsuja? Jos tulee, niin ruokavalio ei ole aivan kohdallaan. Usein rasvan lisääminen auttaa, mutta esim. minulla mieliteot loppuivat vasta kun nostin hieman hiilarimäärää ottamalla hedelmät takaisin ruokavalioon. Toisilla taas hiilarimäärän alentaminen auttaa.

Joillakin laihduttajilla pähkinät, maitotuotteet ja etenkin juustot niin sanotusti jumittaa, jolloin paino ei laske. Itsellä ei ole tuosta kokemusta.

Oletko tutustunut kirjastossa Atkinsin kirjoihin? Entä karppaus.info sivustoon ja sen foorumiin?

Hyvällä alulla olet! :)

Vierailija
8/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut karppauksesta noilta nettisivuilta mutta ne ovat aika epäselvät mitä tulee näihin ruokavalioihin, kaipaisin enemmän esimerkkejä.

ap.

Vierailija
9/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöliekille päästäkseen tarvii päivittäisen energiamäärän olla TODELLA pieni.

Vierailija
10/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömiset kiloklubiin. Silloin pystyt helposti arvioimaan saatko tarpeeksi rasvaa, sopivasti proteiinia ja riittävän niukasti hiilareita. Suosittelen! Mulla lähtenyt 4 viikossa 5 kg.

Vierailija
11/11 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis joskus syö vähemmän. Mulla on ainakin ollut hyviä kokemuksia siitä, että vähennän hiilihydraatit minimiin ja sitten laskeskelen vielä kaloreita. Esim. syön kahtena päivänä n. 1500 kaloria ja sitten kolmantena n.2000. Ja sitten taas kaksi päivää 1500 jne. Paino on tippunut. Ja anteeksi jos käytin väärää energian yksikköä, toivottavasti kaikki ymmärsivät mistä on kyse.

Ainiin, ja rasvaa kannattaa muuten lisätä salaatteihin, esim. oliiviöljyä. Tulee maukkaampaa niin. Itse ainakin syön pihvit mieluusti ilman mitään ylimääräisiä rasvalisäyksiä.