Ärsyttää, ettei ei-lihavalle löydy kunnon rintaliivejä!
Löytyy laihoille ja lihaville, rinnattomille ja rintaville. Muttei löydä hoikalle ja tosi rintavalle!!
Minulla on G70. Minulla on jatkuvasti selkäsärkyjä, koska oikeankokoisia rintaliivejä ei ole ollut varmaan ikinä. Kaiken kukkuraksi vasen rintani on yhtä kuppikokoa isompi kuin oikea, vasen uppoaisi G70:een, kun oikealle riittäisi F.
Rintojen pienennystä en saa, ennen kuin olen ihan varma, ettei meille tulee enää lapsia. Nännit kun pitäisi siirtää, eikä sitten voisi enää imettää..
Kommentit (4)
mene ihminen LIIVILIIKKEESEEN!!!katso ainakin nämä:FREYA ja PRIMADONNA!kyllä löytyy!eka on halvempi,tosi tukevat,erittäin makeita,kun löydät hyvän mallin,voit tilata netistä lisää,toinen merkki kalliimpi,kestää vuosia käytössä,tukevia,ei ihan niin sexyjä mut tosi istuvat!SIIS!AMMATTILIIKKEESEEN!!
jotain cellbesiä esim?
MENE LIIVILIIKKEESEEN!!TÄSSÄ KOHTAA EI ISOTISSI VOI YKSINKERTAISESTI SÄÄSTÄÄ!
siis sinunkokoisesi joilla on isot silikonirinnat? kai heillekkin jotain lärpäkkeitä valmistetaan? googleta, kai edes jenkkilässä on joku firma joka valmistaa.. luulisi ainakin koska minunkin kuppikokoa saa ihan normi liiviliikkeestä. t: H75