Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää nuo jotka neuvovat "mene kunnon liiviliikkeeseen

Vierailija
22.02.2011 |

niin löydät sopivat liivit". Olen käynyt parissakin liiviliikkeessä ja sanoivat, ettei heillä ole minun kokoani ja eivätkä olleet halukkaita edes tilaamaan kokoani mistään. Kun on lihava ja melkein rinnaton, niin ei siinä asiantunteva liiviliikekään auta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tule mieleen laihduttaa....

Olisikohan käynyt joskus mielessä? ap

Vierailija
42/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvää apua hyvästä liivikaupasta. Esim. en ollut tiennyt, että Aubaden 70C on minulle kuin valettu, olin luullut, että C-kuppi on isorintaisille naisille. Nyt olen raskaana ja tulin raskaaksi esikoisen imetysaikana, joten kiinnostava nähdä, mikä on rintaliivikokoni, kun toisen vauvamme imetys on ohi! Menen tietenkin hakemaan apua hyvästä liiviliikkeestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä, kun muksut kinuavat Linnanmäelle ja tulette tänne isolle kirkolle, jätä aikatauluun pieni tuokio visiitille Wiipurin erikoiskorsettiliikkeessä. Ellei heiltä löydy sopivaa, ompelevat sellaiset... Saattaa maksaa hieman enemmän, mutta loppuupa turha etsiminen ;-)

Vierailija
44/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuppikoko d tai e. mistähän tään kokoisia liivejä löytäis.

Vierailija
45/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ymmärrä miksi rinnattoman pitäisi edes pitää liivejä?

Niiden ideahan on kannatella sitä rasvakudosta suurin piirtein paikallaan. Ja mitä enemmän rintoja on, sitä tärkeämpää ovat kunnon liivi.

Vierailija
46/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tilata tuotteita, eli luulisi tilaamisenkin onnistuvan.

http://www.evelace.fi/otayhteytta