Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kahden tytön jälkeen poika?

Vierailija
15.02.2011 |

en tiedä _mitään_ poikavausoita. itselläni on vain pikkusiskoja. miehelläni on vain pikkusiskoja. jotenkin tosi hämmentynyt olo.

onko pojat oikeasti sellaisia koheltajia? miten vaikuttaa pikkuveljeen kaksi isosiskoa?

pitääkö mun pikeesti ostaa nyt kuitenkin uusia vaatteitakin? mitä ihmettä poikavauvoille puetaan päälle juhliin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pelkäätkö sellaisen saamista? Vai onko mahdollisesti poika syntymässä?

Vierailija
2/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin alkuun etten osaa poikaa hoitaa/kasvattaa mutta kyllä sen oppii ;D Maailman ihanin pikku-ukkeli on!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alussa tuntui ihan etten osaa hoitaa tyttöä.

Varmaan samalta tuntuu tyttöjen jälkeen.

Vierailija
4/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttö ja poika. Ovat joissakin asioissa erilaisia, mutta enpä ole kyllä ikinä enkä missään vaiheessa ajatellut, että "en osaisi hoitaa" jompaakumpaa tai että "apua jos tulee tyttö/poika". Ihan outo ajatus mielestäni. Ihmisiä nyt on enimmäkseen näitä kahta plaatua. Mitä väliä, kumpi tulee. Samaakin sukupuolta olevat on usein ihan erilaisia keskenään. Tsemppiä ja rohkeaa, ennakkoluulotonta mieltä sekä tyttö- että poikavauvoja odottaville!

Vierailija
5/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli tyttö, kakkonen ja kolmonen poikia. Olin aluksi aika hämmentynyt pojastani, mutta samalla tavalla niitä vauvana hoitaa ja isompana kyllä opettavat äitiä, miten heidän kanssaan ollaan.

Esikoisesta olin muuten jotenkin valtavan tietoinen, että hän oli tyttö, kakkosen poikasukupuoli on vahvasti tiedossani, mutta kolmonen on saanut rauhassa olla vain vauva/lapsi. Jotenkin en ajattele hänen sukupuoltaan juuri lainkaan.

Meillä muuten kakkonen on rauhallisempi ja "kiltimpi" kuin siskonsa. Kuhmuja tuli kuitenkin tyttölasta enemmän, vaikka tytöllä vauhtia riitti yli oman tarpeen.

Vierailija
6/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan niitä kuin lapsia yleensäkin, ja yritän kasvattaa niin kuin heidän luonnoilleen parasta, en sen mukaan että ovat poikia. :)

Juhliin olen pukenut kauluspaidat, slipoverit ja sammarit, vauvalle ja taaperolle, esimerkiksi. Hautajaisiin suorat housut kuitenkin taaperolle. Mitä vaikeaa siinä nyt on?

Ja kyllä, pojille voi pukea myös punaista ja keltaista, ja kaikkia muitakin värejä. :)

Poikavauvat OVAT ihania!