Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää nuo jotka neuvovat "mene kunnon liiviliikkeeseen

Vierailija
22.02.2011 |

niin löydät sopivat liivit". Olen käynyt parissakin liiviliikkeessä ja sanoivat, ettei heillä ole minun kokoani ja eivätkä olleet halukkaita edes tilaamaan kokoani mistään. Kun on lihava ja melkein rinnaton, niin ei siinä asiantunteva liiviliikekään auta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanu hirveitä vastauksia joiltain!

onneksi löytyy fixuja ihmisiä,jotka ovat koittaneet auttaa!

t.toinen lihava,kellä kyllä on rinnat,muttei löydä hyviä rintsikoita

Vierailija
22/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun änkeen tähän ketjuun, mut mua kiinnostaa, että onko liiviliikkeissä luuttomia rintaliivejä? Haluaisin kaarituettomia rintaliivejä, jotka eivät ole sporttiversioita eikä mummoliivejä.

mutta kyllä valtaosa on kaarituellisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanu hirveitä vastauksia joiltain! onneksi löytyy fixuja ihmisiä,jotka ovat koittaneet auttaa! t.toinen lihava,kellä kyllä on rinnat,muttei löydä hyviä rintsikoita

ap

Vierailija
24/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä luuttomia liivejä. Mene liikkeeseen vaan, sieltä löytyy. :)

Vierailija
25/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuohon joku ratkaisu pitää löytyä. Mene toiseen liikkeeseen, varmasti jostain löydät asiantuntevaa ja ASIALLISTA palvelua. Sulla on oikeus antaa palautetta huonosta palvelusta.

Vierailija
26/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Evelace, sieltä luulisi löytyvän. Ikävä kyllä näitä ei kivijalkaliikkeissä myydä, vaan jälleenmyyjien kautta. Olikohan isoin saatavilla oleva koko 130L tai jotain.

Vierailija
27/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin joku vuosi sitten liiviliikkeestä, sain hyvät leveät olkaimet ja muutenkin sopivat.

Vierailija
28/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman näyttämistä. Toisista liiveistä otat sopivasta kohtaa sivusta ja takaa sitä kangasta riittävänkokoiset palat. Ompelet jatkopalan sivuille, kainaloiden alle, siis kaaritukien jälkeen. Eli katkaiset omat liivisi sivulta. Toiset jatkopalat ompelet sitten tarvittaessa sinne taakse, kiinnityshakasien viereen. Eli katkaiset taas omat liivisi kiinnityshakasien vierestä ja ompelet jatkopalat paikoilleen. Voit käyttää toisten liivien hakaskohtia siis hyödyksi sitten.

Itse olen korjannut liivejä lihottuani noin, kun oli rahapula, eikä varaa ostaa uusia.

Mä en nyt yhtään murehtisi, jos osaisin ommella. Ostaisin tosiaan vaikka kirppikseltä halvat samansävyiset liivit ja niistä omepelisin jatkopalat. Vähän tsemppaat nyt itseäsi ja ryhdyt tuumasta toimeen :-)

niin löydät sopivat liivit". Olen käynyt parissakin liiviliikkeessä ja sanoivat, ettei heillä ole minun kokoani ja eivätkä olleet halukkaita edes tilaamaan kokoani mistään. Kun on lihava ja melkein rinnaton, niin ei siinä asiantunteva liiviliikekään auta.

sellaisesta kuppikoosta mikä sopii. Osta jatkopala tai mene ompelijalle ja pyydä ompelemaan jatkopala. Vai osaisitko itsekin ommella sen verran??

ap

itse ajattelin jotain kuminauhaviritystä.

kyselee ap.

Vierailija
29/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se kunnon liiviliike mitään auta, kun ei niissäkään aina oo juuri markettia suuremmat valikoimat.

Mulla ongelmana on, että en voi käyttää pitsejä. Niin ensin ne yrittää löytää mulle pitsittömiä liivejä, ja sit kun huomaavat, ettei sopivia löydy, niin alkaa hirmuinen syyttely, että mitä ne pitsit muka haittaa, pitsithän on ihania.

No en kai minä väen vängällä etsisi pitsittömiä liivejä, jos asia olisi minulle yhdentekevä! Musta on ihan röyhkeää, että myyjät edes alkaa väittelemään tuollaisesta asiasta.

Ja on mulle myös väärän kokoisia liivejä myyty, kun eivät löytäneet oikean kokoisia. Eikä mulla oo sen eksoottisempi koko kuin 75 DD - 75 E.

Vierailija
30/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi rinnattoman pitäisi edes pitää liivejä?

Niiden ideahan on kannatella sitä rasvakudosta suurin piirtein paikallaan. Ja mitä enemmän rintoja on, sitä tärkeämpää ovat kunnon liivi.

Vierailija
31/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikettä, jos olisi mistä valita. Mutta kun ei asu pääkaupunkiseudulla, niin sinne seuraavaan liikkeeseen on sata kilsaa matkaa. Ei kyllä viitsisi liivien takia tuollaiseen reissuun alkaa.

Vierailija
32/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ SUN KOKO ON AP?JA TÄLLE TOISELLE,KOKEILE IMETYSRINTALIIVEJÄ,NIISSÄ EI OLE YLEENSÄ PITSIÄ ETTEI HANKAA!VITSI KUN EN OLE SUOMES NI EN MUISTA SITÄ MERKKIÄ,OLISKO OLLU JOKU SAKSALAINEN?TOSI KAUNIIT,EI PITSIÄ JA HINTA OLI 10 E POISTOKORISTA!!JA KUKAAN EI NÄE ET NE ON OIKEESTI IMETYSLIIVIT=)JA KUPPI OLI G80!JA ANTEEKS CAPSLOCK KAMMOSET MÄ KIRJOTAN AINA ISOILLA...SEHÄN ON TOISEKS ISOIN VIRHE SEN JÄLKEEN ETTÄ EI AJA SITÄ....MIKÄS SE NYT SIT ONKAAN NIMELTÄÄN...;)

Vierailija
33/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vielä ole onnistunut löytämään kaarituellisia, jotka eivät hankaisi, oli sitten kyse 15 tai 85 euron liiveistä. Mutta aika monista olen vaan poistanut tuet ja sitten säätänyt sopivaksi takaa ja olkaimista. Tukien poisotto tapahtuu sillä tavoin, että tuen jompaan kumpaan "yläpään" kohtaan teen kankaaseen saksilla pienen loven ja vetäisen tuen pois. Lovi on niin pieni ettei sitä tarvitse ommella kiinni.

Vierailija
34/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun änkeen tähän ketjuun, mut mua kiinnostaa, että onko liiviliikkeissä luuttomia rintaliivejä? Haluaisin kaarituettomia rintaliivejä, jotka eivät ole sporttiversioita eikä mummoliivejä.

Minä en vielä ole onnistunut löytämään kaarituellisia, jotka eivät hankaisi, oli sitten kyse 15 tai 85 euron liiveistä. Mutta aika monista olen vaan poistanut tuet ja sitten säätänyt sopivaksi takaa ja olkaimista. Tukien poisotto tapahtuu sillä tavoin, että tuen jompaan kumpaan "yläpään" kohtaan teen kankaaseen saksilla pienen loven ja vetäisen tuen pois. Lovi on niin pieni ettei sitä tarvitse ommella kiinni.

Vierailija
35/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on ympärysmitta? Kyllähän tuohon joku ratkaisu pitää löytyä. Mene toiseen liikkeeseen, varmasti jostain löydät asiantuntevaa ja ASIALLISTA palvelua. Sulla on oikeus antaa palautetta huonosta palvelusta.

110-ympärysmitalla kyllä löytyy liivejä, mutta ei mistään a-kupilla. ja topatutkin mielellään saisivat olla.

Vierailija
36/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Evelace, sieltä luulisi löytyvän. Ikävä kyllä näitä ei kivijalkaliikkeissä myydä, vaan jälleenmyyjien kautta. Olikohan isoin saatavilla oleva koko 130L tai jotain.

mistähän niitä voisi ostaa? netistäkin tilaisin, mutta ilmeisesti netitse ei voi tilata.

ap

Vierailija
37/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE TULEE KOTIIN JA KUTSU KAVEREITA!SAAT RAUHAS SOVITTAA!!AIKA KIVOJA LIIVEJÄ!!JA PÖKSYT KIVOJA=)GOOGLAA SE EVERLACE JA KATO LÄHIN MYYJÄ!MYÖS PUOLALAINEN LEONA ,NEKI TULE KOTIIN!TSEMPPIÄ!

Vierailija
38/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE TULEE KOTIIN JA KUTSU KAVEREITA!SAAT RAUHAS SOVITTAA!!AIKA KIVOJA LIIVEJÄ!!JA PÖKSYT KIVOJA=)GOOGLAA SE EVERLACE JA KATO LÄHIN MYYJÄ!MYÖS PUOLALAINEN LEONA ,NEKI TULE KOTIIN!TSEMPPIÄ!

mieluummin kyllä sovittaisin ne jossain missä ei ole liutaa kavereita lähistöllä...

Vierailija
39/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumfin Supersoft. Niissä on tosin pehmusteet, että kokoa tulee rinnoille vähän lisää, mutta kokoja on isoihin kuppeihinkin. Harmi kun Soft secret -malli lopetettiin.

Vierailija
40/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika hyvä ja palveleva liike. Oletko käynyt siellä? Käsittääkseni auttavat myös harvinaisen koon asiakkaita.