Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Duplojen ja Littlest Petshoppien hinnoittelu kirppiksellä

Vierailija
08.02.2011 |

Mihin hintaan myisin ja miten pakkaisin? Mulla on Duploja iso laatikollinen, kannattaisiko ne jakaa vaikka kahteen muovikassiin vaiko vielä pienempiin pusseihin esim. 2l pakastepusseihin?

Entäpä nuo Petsit: niitä on parikymmentä tilpehööreineen. Laitanko kaikki samaan pussiin ja myyn könttänä vaiko jotenkin pareittain?

Nimim. Muutto edessä ja lelujen karsintaa tiedossa :-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaisi ostaa sulta niitä Dubloja pois jos haluat näin netin kautta niitä myydä?

Itse asun Espoossa.

Vierailija
2/10 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pöllitään paljon kamaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaisi ostaa sulta niitä Dubloja pois jos haluat näin netin kautta niitä myydä?

Itse asun Espoossa.

Asun itsekin Espoossa, voisin tulla hakemaan Duplot pois, miten paljon pyydät, miten paljon niitä on?

Vierailija
4/10 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Espoossa.

Asun itsekin Espoossa, voisin tulla hakemaan Duplot pois, miten paljon pyydät, miten paljon niitä on?

Niitä on semmoinen isohko pahvilaatikollinen. Mä voin ottaa illalla vaikka kuvan siitä laatikosta ja laittaa sulle meiliä. Laita sun sp-os mulle osoitteeseen: riksu68@hotmail.com

Palataan asiaan!

Vierailija
5/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni etsii sellaisia, jota ei vielä itsellä ole.

Vierailija
6/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan innostuisi ostamaan mitään muutamaa duploa pussissa.

Petshoppeja kannattaa myydä pienemmissä erissä.

Mun mielipide.

Toisaalta ostajiakin on monenlaisia joten ei voi tietää kuka sun kirppispöydän ääreen osuu :)

Vierailija
7/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

duplojen peruspalikat isossa erässä, ukkelit, autot yms erikoispalat pienemmissä pusseissa. Näin minä sain paremman hinnan kuin kaveri, joka myi vain ison laatikollisen duploja, vaikka kokonaismäärä oli mulla pienempi.

Vierailija
9/10 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vinkkejä kohdasta "sulkeutuneet kohteet".

Huutiksesta saisit paljon paremman hinnan. Ota huomioon, että kirppiksiltä myös varastetaan paljon. Moni tavara ei edes joudu omaan käyttöön vaan edelleen myyntiin mm. huutikseen.

Vierailija
10/10 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lelut lähtevätkin sitten Akseliin myyntiin :-) t-.ap