Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää nuo jotka neuvovat "mene kunnon liiviliikkeeseen

Vierailija
22.02.2011 |

niin löydät sopivat liivit". Olen käynyt parissakin liiviliikkeessä ja sanoivat, ettei heillä ole minun kokoani ja eivätkä olleet halukkaita edes tilaamaan kokoani mistään. Kun on lihava ja melkein rinnaton, niin ei siinä asiantunteva liiviliikekään auta.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
2/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löydät sopivat liivit". Olen käynyt parissakin liiviliikkeessä ja sanoivat, ettei heillä ole minun kokoani ja eivätkä olleet halukkaita edes tilaamaan kokoani mistään. Kun on lihava ja melkein rinnaton, niin ei siinä asiantunteva liiviliikekään auta.

sellaisesta kuppikoosta mikä sopii. Osta jatkopala tai mene ompelijalle ja pyydä ompelemaan jatkopala. Vai osaisitko itsekin ommella sen verran??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisesta kuppikoosta mikä sopii. Osta jatkopala tai mene ompelijalle ja pyydä ompelemaan jatkopala. Vai osaisitko itsekin ommella sen verran??

ap

Vierailija
4/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tule mieleen laihduttaa....

Olisikohan käynyt joskus mielessä?

ap

Vierailija
5/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt yhtään murehtisi, jos osaisin ommella. Ostaisin tosiaan vaikka kirppikseltä halvat samansävyiset liivit ja niistä omepelisin jatkopalat. Vähän tsemppaat nyt itseäsi ja ryhdyt tuumasta toimeen :-)

ap

Vierailija
6/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on 20 sentin jatkopala. ne liivit eivät oikein enää istu.

Vierailija
7/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan käynyt joskus mielessä?

ap

mutta tekoihin asti ei ole edennyt. Ja ilman muuta on liiviliikkeen vika, että ap on läski.

Vierailija
8/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt yhtään murehtisi, jos osaisin ommella. Ostaisin tosiaan vaikka kirppikseltä halvat samansävyiset liivit ja niistä omepelisin jatkopalat. Vähän tsemppaat nyt itseäsi ja ryhdyt tuumasta toimeen :-)

ap

itse ajattelin jotain kuminauhaviritystä.

kyselee ap.

Vierailija
9/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että onko liike kunnollinen jos ei ole halua tilata erikoiskoon liivejä jos niitä ei ole varastossa?

Vierailija
10/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ympärysmitta?

Vierailija
11/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi tarvitset liivejä?

Vierailija
12/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, mitä melkein rinnaton tekee liiviliikkeessä?

en halua kulkea niinsanotusti pitkät päällä, eli olisi kiva saada nännit jotenkin kuriin. No, voihan sitä jesariakin käyttää toki...

ap

Vierailija
13/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan käynyt joskus mielessä? ap

mutta tekoihin asti ei ole edennyt. Ja ilman muuta on liiviliikkeen vika, että ap on läski.

Vierailija
14/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnaton läski ? Mitä järkeä oikeasti niissä liiveissä on? Osta aluspaitoja.

Vierailija
15/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa paljoa, saa ihan tavallisista kaupoista esim. lindex. Palassa on 3/4 ylimääräiset hakaset ei tarvitse ommella laitetaan vaan päälle pukiessa rintaliivien hakasten väliin.

Vierailija
16/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa paljoa, saa ihan tavallisista kaupoista esim. lindex. Palassa on 3/4 ylimääräiset hakaset ei tarvitse ommella laitetaan vaan päälle pukiessa rintaliivien hakasten väliin.

ei toimi.

Vierailija
18/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuisi siihen? Ei näkyis ketunnenätkään.

Vierailija
19/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun änkeen tähän ketjuun, mut mua kiinnostaa, että onko liiviliikkeissä luuttomia rintaliivejä? Haluaisin kaarituettomia rintaliivejä, jotka eivät ole sporttiversioita eikä mummoliivejä.

Vierailija
20/46 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap ihan vaan hankkisi armeijan teltan ja pukeutuisi siihen? Ei näkyis ketunnenätkään.

jos ei ole parempia ehdotuksia.