Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En päässyt synnytysvalmennukseen!!

Vierailija
22.02.2011 |

Neuvolantäti kertoi minulle synnytysvalmennuksesta ja sanoi että se ei ole kylläkään tarkoitettu minulle koska odotin lasta yksin!! Olen ihan ymmälläni, koska pitäähän minunkin synnyttää vaikka ei olekkaan miestä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kanssa ainakin oli synnytysvalmennuksessa yksi nainen aina ilman miestä ja minäkin kävin siellä muutaman kerran itsekseni, kun mies oli töissä.

Vierailija
2/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on sinullekin tarkoitettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ollut mitään synnytysvalmennusta. Netistä (hyvinkään sairaalan sivuilta) piti käydä kattomassa joku powerpoint esitys aiheesta :p

Eipä siitä kyllä paljon hyötyä ollu, onnistui se synnytys silti :)

Vierailija
4/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miestä ei olisikaan!

Mutta kuten nelonen sanoi, eipä siitä juuri hyötyä ole. Samat tiedot saa vaikkapa juuri tältä sivustolta =)

Vierailija
5/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin "pääsin" synnytysvalmennukseen, vaikka yksinodottaja olenkin.

Niinkuin edelliset sanoivat, en usko että siitä on oikeasti synnytyksessä kauheasti hyötyä, mutta itse olen tykännyt just siksi siellä käydä kun yksin odotan ja ei ole miestä kenen kanssa puhua raskausjuttuja niin valmennuksessa on sit mukava ryhmässä niitä vatvoa. :-)

Vierailija
7/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen lapsen saan ulos ilman valmennustakin.:D Minusta on vaan älytöntä että kun kerran sellainen järjestetään niin sitten sinne ei yksinodottajia oteta.

Vierailija
8/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asun Hyvinkään sauraanhoitopiirissä, mutta menin NKL:lle synnyttämään. Sanoivat että en pääse Hkäälle enkä kyllä NKL:llekaan. Enkä saanut videotakaan :D

No, sama se. Eipä niistä mitään apua olisi ollutkaan kummassakaan synnytyksessä.

Vierailija
9/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai neuvolasta listan synnytysvalmennuksen ajankohdista ja paikoista ja siitä sai valita minne menee. Eikä kukaan kysellyt ennen eikä jälkeen.