Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen sekä erittäin sairas ja kehitys vammanen ihminen puhun totta ei pakko uskoa

31.01.2011 |

minulla on sekä epilepsia että huulihalkio että asperger ja erittän vahvat epilepsia kolmio lääkkeet ja nyt lisäksi tosi vahva neurolepti lääkitys ja reilua alipainoa ja olen myös masentunu ja sairastunu henkisesti jonka takia tuo lääkitys on määrätty

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kokeilla vaikka papunettiä, siellä on käsittääkseni keskustelupalsta kehitysvammaisille.

Vierailija
2/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni tekemisissä kehitysvammaisten kanssa. Ajattelin vain kertoa sinulle, että vaikka kehitysvammaisuuteen kuuluu puutteita eri elämän osa-alueilla, ei se tarkoita sitä, ettetkö voisi olla jossakin myös tosi hyvä.

Olisi hienoa, jos löytäisit jotakin mielekästä tekemistä ja saisit siihen tukea läheisiltä ihmisiltä. Pidätkö esimerkiksi liikunnasta? Olisiko sinun asuinpaikallasi jokin kiva kehitysvammaisten liikuntaryhmä, johon voisit osallistua.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin törmätä sinuun feissarissa tässä yhtenä päivänä. kirjoittelet ilmeisesti melko paljon erään julkkiksen sivuilla. vaikutit vain niin tutulta tämän viestisi kanssa.

kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
5/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kirjoitellut monenkin julkkiksen seinälle facebookissa. Tuo kuulosti oikein hyvältä vaihtoehdolta minkä joku kirjoitti, että olisi joku liinkutaryhmä tai muuta harrastusta, saisi Tero sisältöä elämään.

Vierailija
6/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tukee mua tuo on aivan uusi voimavara

Vierailija
7/7 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasi, ku seinäkello, ku on lukenu ton juttuja..