Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itkut, kun en löydä ikinä sopivia rintaliivejä...

Vierailija
22.02.2011 |

Voiko olla niin vaikeaa, no voi. Jos otan 80 ja B, kuppi hyvä, mutta ympärys tiukka. Ja jos otan 85, ympärys hyvä, mutta B kuppi älyttömän iso. Miksi en osaa ostaa oikean kokoisia liivejä vai olenkohan niin omituisen mallinen? Leveä plösö, jossa tyhjät kansallispuvun taskut roikkuvat edessä... :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon alusvaateliikkeessä, jossa myyjä auttaa valitsemaan oikean kokoiset liivit. Sitten on jatkossa helpompaa löytää oikeita kokoja muualtakin.

Vierailija
2/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma,mä oon viel läskiki.kaikki rintsikat painaa ja hiertaa. :(

siksi kotona en niitä käytäkkään,ja tissit kohta navan kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 85 A ?

Pyydä myyjältä apua. Mene liiviliikkeeseen, saat parempaa palvelua kuin esim. marketissa.

Vierailija
4/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy... Ja en nyt ihan millaisia tahansa osta, jotain helkatin geelipussejakin... höh, tai muutenkaan ylettömän topattuja.

Vierailija
5/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi sopia

Vierailija
6/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 85 A ? Pyydä myyjältä apua. Mene liiviliikkeeseen, saat parempaa palvelua kuin esim. marketissa.

Mullakin oli muka käsitys oikeasta liivikoosta, mutta asiantuntijan kanssa se käsitys osoittautui ihan vääräksi. Nyt on hyvät liivit päällä, tukevat, napakat ja mikä tärkeintä nämä on mukavat.

Vierailija
7/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä myyjä auttaa oikean kokoisten liivien löytämisessä.

Mulla ongelmana on aivan erikokoiset rinnat. Toiseen kun löytää sopivan kokoisen kupin niin toiseen on liian iso/pieni... Oisko tähän ongelmaan kellään mitään ratkaisua? Itse oon jo miettinyt ton isomman tissin pienennyttämistäkin. Haaveeksi vaan taitaa jäädä.

Vierailija
8/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun minä olen kokoa 110A. Niitä liivejä ei todellakaan löydy.

Vierailija
9/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkin pitäis liiviliikkeistä löytyä

missä myyjä auttaa oikean kokoisten liivien löytämisessä.

Mulla ongelmana on aivan erikokoiset rinnat. Toiseen kun löytää sopivan kokoisen kupin niin toiseen on liian iso/pieni... Oisko tähän ongelmaan kellään mitään ratkaisua? Itse oon jo miettinyt ton isomman tissin pienennyttämistäkin. Haaveeksi vaan taitaa jäädä.

Vierailija
10/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaatekoko sulla muuten on? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itsekin olen iso ihminen, painan yli sata, vaatekoko 50-52 mutta liivinympärys mulla 85 tai 90 valmistajasta riippuen.

Vierailija
11/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaatekoko sulla muuten on? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itsekin olen iso ihminen, painan yli sata, vaatekoko 50-52 mutta liivinympärys mulla 85 tai 90 valmistajasta riippuen.

ja ylikin saattaa hiukan olla. Se 110:kin olisi varmaan tiukka. vaatekokoni on 56. Painan vähemmän kuin sinä, mutta ilmeisesti olen aivan eri mallinen.

Vierailija
12/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun kysyn, mutta jos on kovin iso ihminen niin eikö sitä läskiä pitäisi olla silloin myös rintojen kohdalla enemmän? Kaikilla isoilla naisilla mitä oon nähny niin on ollu tosi isot rinnat.. Siis ainakin mun silmiini kun olen itse aika laiha ja tissitön..

Vierailija
13/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ennen sama ongelma, en löytänyt sopivia liivejä.

Ahdoin itseni monta vuotta C kupin liiveihin ja nyt sitten kävin kunnon liikkeessä ja kooksi paljastuikin 75F. Jännä jännä.

Ei sen puoleen kunnon liivit saa näyttämään hyvältä!

Vierailija
14/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun kysyn, mutta jos on kovin iso ihminen niin eikö sitä läskiä pitäisi olla silloin myös rintojen kohdalla enemmän? Kaikilla isoilla naisilla mitä oon nähny niin on ollu tosi isot rinnat.. Siis ainakin mun silmiini kun olen itse aika laiha ja tissitön..

hänen mielestään minunlaistani ihmistä ei voi olla olemassa.

Vierailija
15/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ainakin Jumbosta, Sellosta, Itiksestä ja Myyrmannista.

Niillä on tosin koot aika erilaiset kuin muilla (mä luulin olevani 85D ja olinkin 80H), mutta on löytynyt tosi hyviä liivejä, ja myyjät auttaa tosiaan, tulee koppiin katsomaan että varmasti istuu!

Eikä hinnatkaan oo ihan maailman kamalimmat, alle 50€ saa hyvin liivit ja pöksyt, ja nättejä malleja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän