Mistä tietää, että pimppi on tarpeeksi tiukka?
Kommentit (70)
pysyy suht hyvin sisässä eikä valu kesken päivän sukkahousun punttiin.
Jälkitarkastuksessa todettiin laskeuma ja silti mies väittää pimpin tuntuvan tiukalle.
Laskeuma tarkoittaa KOHDUN laskeumaa, ei sillä ole mitään tekemistä emättimen tiukkuuden kanssa. Kohdun laskeumaa voi hoitaa jumppaamalla lantionpohjan lihaksia, samalla saa emätinkin timmiyttä.
Jos "kuulailuun" tulee monen viikon tauko, niin kyllä sen huomaan itsekin. Kuulat meinaa valua pois itsestään ja joutuu pinnistelemään että pysyvät siellä. Parissa päivässä tilanne korjautuu kun harrastaa treenausta.
pystyt samaan temppuun kuin leffassa Priscilla aavikon kuningatar.
Kun sinne mahtuu sormi tai pari eikä nyrkkiä
Sitä paitsi - tollasella logiigalla isomunaisten miesten vaimoilla on siis suurempi pimppi, kuin pienimunaisten, niinkö?
Että pimppi siis venyy kun sinne laittaa jotain isoa - ja jää sellaseks? Ou jeah!
Nyt kaikki AvMammat, muistakaahan tämä: kannattaa retostella sillä, miten pienimunainen äijä teillä on ja miten mahtavalta kuitenkin se miehenne sormenpaksuinen penis sisällänne tuntuu, koska se kertoo vain siitä, että olette tiukkapimppisiä, niinkuin kunnon mammapimpin kuuluu ollakin! Kyllä!
Näin AaVeellä:DDD
koska se joustaa ja on normimiehelle tiukka. 3 sormea alkaa olla iso ja sitten miehen kannattaakin siirtyä kalun sijaan heiluttamaan 4 sormea.
Kyllä neljä mun sormea ohuempi on kuin mieheni penis :O
Ja onhan nyt siinä nyt eroa mitä sinne tungetaan ja milloin...menee tiukkaankin iso penis, kokemusta on, mutta gynellä piti ennen synnytyksiä käyttää neitsyillä käytettäviä tutkimusvälineitä kun ei muita saatu sisään.. Synnytysten jälkeen en olekaan käynyt, mutta veikkaan että nykyisin voisi käyttää normaaleja.
Mutta en usko että on löysä, lantionpohja on kunnossa ja kuukupista käytän pientä kokoa, hyvin pysyy. Silloin kun vielä käytin tamponeja, regularit pysyivät hienosti, minitkin varmaan olisi ollut ok, mutta ei riitä vuodolle. Eipä muuten ole käynyt mielessäkään, että olisi edes mahdollista että tamponi ei pysy sisällä :D
"onko pimppini varmasti tarpeeksi tiukka, onko rintani tarpeeksi isot, olenko tarpeeksi hoikka ja kaunis, olenko tarpeeksi haluttava ja seksikäs?" jos mies valittaa niin vaihtakaa miestä.
koska se joustaa ja on normimiehelle tiukka. 3 sormea alkaa olla iso ja sitten miehen kannattaakin siirtyä kalun sijaan heiluttamaan 4 sormea.
Kyllä neljä mun sormea ohuempi on kuin mieheni penis :OJa onhan nyt siinä nyt eroa mitä sinne tungetaan ja milloin...menee tiukkaankin iso penis, kokemusta on, mutta gynellä piti ennen synnytyksiä käyttää neitsyillä käytettäviä tutkimusvälineitä kun ei muita saatu sisään.. Synnytysten jälkeen en olekaan käynyt, mutta veikkaan että nykyisin voisi käyttää normaaleja.
Mutta en usko että on löysä, lantionpohja on kunnossa ja kuukupista käytän pientä kokoa, hyvin pysyy. Silloin kun vielä käytin tamponeja, regularit pysyivät hienosti, minitkin varmaan olisi ollut ok, mutta ei riitä vuodolle. Eipä muuten ole käynyt mielessäkään, että olisi edes mahdollista että tamponi ei pysy sisällä :D
KAKSI NAISEN sormea "normimiehelle tiukka"!!! Ei kai nyt noin pienimunaisia voi olla??? Hahahaa!! Paksuushan olisi tyyliin vähemmän kuin kaksi nakkia! Ei voi olla!
(Onko joku kohdannut tuollaisen, että kaksi naisen sormea olis paksumpi?)
mun neljän sormen leveys on 6cm. Jos ajattelee sen pyöreäksi,niin sun miehen peniksen ympärysmittahan on varmaan 24 cm....
Kyllä neljä mun sormea ohuempi on kuin mieheni penis :O Ja onhan nyt siinä nyt eroa mitä sinne tungetaan ja milloin...menee tiukkaankin iso penis, kokemusta on, mutta gynellä piti ennen synnytyksiä käyttää neitsyillä käytettäviä tutkimusvälineitä kun ei muita saatu sisään.. Synnytysten jälkeen en olekaan käynyt, mutta veikkaan että nykyisin voisi käyttää normaaleja. Mutta en usko että on löysä, lantionpohja on kunnossa ja kuukupista käytän pientä kokoa, hyvin pysyy. Silloin kun vielä käytin tamponeja, regularit pysyivät hienosti, minitkin varmaan olisi ollut ok, mutta ei riitä vuodolle. Eipä muuten ole käynyt mielessäkään, että olisi edes mahdollista että tamponi ei pysy sisällä :D
penis taittuu kaksinkerroin yrittäessään sisään!! Olen siitä aartestani ylpeä!
mun neljän sormen leveys on 6cm. Jos ajattelee sen pyöreäksi,niin sun miehen peniksen ympärysmittahan on varmaan 24 cm....
Kyllä neljä mun sormea ohuempi on kuin mieheni penis :O Ja onhan nyt siinä nyt eroa mitä sinne tungetaan ja milloin...menee tiukkaankin iso penis, kokemusta on, mutta gynellä piti ennen synnytyksiä käyttää neitsyillä käytettäviä tutkimusvälineitä kun ei muita saatu sisään.. Synnytysten jälkeen en olekaan käynyt, mutta veikkaan että nykyisin voisi käyttää normaaleja. Mutta en usko että on löysä, lantionpohja on kunnossa ja kuukupista käytän pientä kokoa, hyvin pysyy. Silloin kun vielä käytin tamponeja, regularit pysyivät hienosti, minitkin varmaan olisi ollut ok, mutta ei riitä vuodolle. Eipä muuten ole käynyt mielessäkään, että olisi edes mahdollista että tamponi ei pysy sisällä :D
Onko sun miehelläsi tosiaan MELA, että se ei ole mikään vitsikäs sanonta ;D
Yleensä penikset on pyöreitä...kyllä mun logiikka sanoo, että jos mitataan tilaa penikselle niin katsotaan mitä ne neljä sormea on "ympyrässä", supussa. Tuossa joku käytti nakkivertausta, jos ajatellaan neljä nakkia päällekäin, kaksi alla kaksi päällä...no minun sormeni ovat ohuemmat, joten ehkä kolme nakkia pyramidimuodostelmassa...pikkiriikkinen olisi moinen vehje!
ajatuskuviota peniksistä ja nakeista... Ok, jos nuo sormet ovat vierekkäin (??!!) niin edelleen kaksi sormeani päällekäin tarkoittaisi pikkuruista penistä. Etu- ja keskisormeni viereikkäin ovat max. 3 cm :O
Mutta mitään neljää sormea viereikkäin ei sisääni kyllä mahtuisi, jos se nyt oli alkuperäinen testing-testing -pointti. Tai siis tietty menisi ajan ja vaivan kanssa, meneehän tiukimpaankin melkein mitä vaan -ja tulee ulos- kun tarpeeksi puljataan, mutta ei tuosta vain :D
Sekä mieheni että rakastajani jaksavat aina huokailla kuinka hyvältä ja tiukalta tunnun vielä 4 lapsen jälkeenkin:D
Miten pystyt olemaan oma itsesi sen jälkeen miehesi kanssa??
ja jos saat imaistua sinne penkin, auton, muut ajoneuvot ja valopylväät, niin tiukka on ja kondiksessa.
Jälkitarkastuksessa todettiin laskeuma ja silti mies väittää pimpin tuntuvan tiukalle.
Laskeuma tarkoittaa KOHDUN laskeumaa, ei sillä ole mitään tekemistä emättimen tiukkuuden kanssa. Kohdun laskeumaa voi hoitaa jumppaamalla lantionpohjan lihaksia, samalla saa emätinkin timmiyttä.
Voi olla myös virtsarakon tai peräsuolenlaskeuma. Ja muuten on tekemistä tiukkuuden kanssa.
nimim. leikattu molemmat
no- en ymmärrä pettureita, en edes ala moista pohtimaankaan!!
Joku mainitsi, että tiukka on, jos Maxi Tampax pysyy sisällä. Mulla pysyy vaikka Mini Tampax ja vasta sitten lähtee pois, kun vedän tamponin narusta. Yhden lapsen olen synnyttänyt.
Eli, mistä sen tietää? Mikä on sopiva mittari sille, niin, että sen perusteella voi olla varma miehenkin tyytyväisyydestä, koska suurimmalle osalle naisia miehet sanoo, mitä ne haluaa kuulla, eikä siihen ole luottamista Hyvin harva varmaan suoraan sanoo, et joo, on sulla aika löysä.
Siis faktaa kehiin, jos sitä on, mistä tietää?!
Tero