Tarvitsen palstadiagnoosin (kuva) EI herkille!
Mikä tuo tuossa kuvassa on? Se pulpahti ulos minusta suihkussa ollessani juuri äsken. Se on kooltaan noin pari senttiä joka puolelta ja näyttää ihan joltakin lihapalalta kera hyytymien.
Syön kolmatta kuukautta Cerazette-minipillereitä, eikä minulla ole ollut niiden kanssa kuukautisia. Tänään olen vuotanut runsaasti ja vatsaa on kipristellyt. Hyytymiä tuli aamupäivällä.
Ja se kuva: http://aijaa.com/v.php?i=001067560334.jpg
Kommentit (63)
kyllä siinä mitään alkioo nää:/ Joku outo hyytymä..
Aika selkeä. Itselläni monesta kokemus ja kaikenlaista soossia tuolta alapäästä tullut, ei toi mikään Pentti Perushyytymä ole.
aivan liian tutun näköinen :( olen saanut 5 keskenmemoa ja juuri tuolta näytti keskenmenon tuotokset rv 8+4! kantsii oikeesti tehä rtesti ja jos positiivista niin suosittelen lääkärissäkäyntiä, ettei kohtuun jää istukan rippeitä ja tule tulehdusta.
olen erittäin pahoillani pienestä enkelivauvastasi...
aivan liian tutun näköinen :( olen saanut 5 keskenmemoa ja juuri tuolta näytti keskenmenon tuotokset rv 8+4! kantsii oikeesti tehä rtesti ja jos positiivista niin suosittelen lääkärissäkäyntiä, ettei kohtuun jää istukan rippeitä ja tule tulehdusta. olen erittäin pahoillani pienestä enkelivauvastasi...
Enkeli? Vauva? Toi meni jo vähän liian pitkälle.
alkio ei ole enkelivauva.
t. kohtukuoleman kohdannut
kans itte näkevinäni siinä jalat kädet ja pään.. pieni alkio.
Soitin kätilöopistolle asiasta päivystävälle kätilölle, ei hän sen enempää osannut sanoa kun antoi puh-nron vain johon soittan huomenaamuna.
Kyllä minä huolissani olen. Vuodan ja vatsaan koskee. Jos tää tästä pahenee, lähden sinne kättärille, näin neuvoi tämä kätilökin.
Pitää tunnustaa, olen tutkinut herkeämättä tuota möykkyä ihan silmätuntumalla ja olin näkevinäni siinä pienen käden, en tiedä kuvittelenko vain. En jaksa enää katsoa sitä. Huomenna en kättäriltä lähde ennenkuin lähettävät patologilel tutkittavaksi mikä se on. Tässä on käynyt syövät ja ihan kaikki mielessä.
Niin, ja sanoi se kätilö että ensimmäisen kuukauden aikana kun syö noita minipillereitä, niiden teho on huonompi. En tiennyt tuota. Käytimme kortsua kaksi viikkoa aloittamisen jälkeen.
Kyllä tässä saa kaikki kestää :(
Jos ap syö kolmatta kuukautta pillereitä niin ei varmaan ollut tarkoitus tulla edes raskaaksi. Vai tajusinko jotain väärin?
aina kätilöitä ja gynejä tarvita. Jos on omakohtaista kokemusta keskenmenoista niin kyllä ton nyt "taviskin" tunnistaa.
myös vuodat ja vatsaan koskee niin eikö ne ole keskenmenon oireet? Toivottavasti menee ohi itsekseen ja vuodat materiaalin ulos. Tai sitten se oli vaan joku muu klöntti, mutta miksi sitten maha kipeä? Onko sulla menkat?
hoksattiin kyllä tuosta kuvasta pää ja jalat.
Mutta tee se testi niin saat itsellesi varmistuksen ja voit jäädä tarkkailemaan itseäsi ettei tule tulehdusta tms.
Kiva vaan kun itse syön tässä toista kuukautta cerazetteä. Tuli todella luottavainen olo.
näe siinä kuvassa mitään. Mutta en olekaan asiantuntija eikä omaa kokemusta
Sitte hyytymiä tulee ulos, kokemusta niistäkin ja vuosin todella paljon, en menny sairaalaan ja lopulta sitte loppu, mutta toooodella karmeeta vuotoa ja noita klönttejä tuli monia.
vastatakaan viikkoja, on voinut keskeytyä ajat sitten ja vasta nyt tuli ulos. Jos sulla kauheasti kipuja niin ei kai mikään estä päivystykseen lähteä.
Joo, meni itselläkin maku cerazetteen nyt, vaikkakaan vielä ei ole tietoa mikä tuo on. Ei paljoa naurata jos noitten minipillereiden syönnistä seuraa tällaista, ikinä tapahtunut mitään vastaavaa.
Poistun nyt palstalta, palailen huomenna kertomaan mitä sain tietää ja mitä tämä on.
Ap pyysi apua tuon klöntin tunnistamiseen. Mä nyt vaan satun näkemään siinä silmät, nenän ja ammottavan suun. Ehkä raajatkin. Mietin vaan että voiko olla?
Ihme apinoita jotkut.