Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään HYVIÄ kokemuksia tuosta Sisukas.net -kaupasta?

Vierailija
22.02.2011 |

Sitä on niin paljon haukuttu, että en tiedä, uskallanko tilata. :/

En ole vaan missään muualla suomalaisissa nettikaupoissa törmännyt Catiminin hattuihin, onkohan niitä jossain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin haalarin alesta sieltä. Tuli alle viikossa kotiin, eli ihan kivasti onnistui.

Muistin vasta itsekin tilauksen tehtyäni, että olin lukenut tästä nettikaupasta aika paljon negatiivisia kokemuksia. Mutta omalla kohdalla kaikki meni hyvin.

Vierailija
2/14 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jonnekin tuosta kirjoitin jotta meillä meni lopulta boikottiin ko. kauppa - on sekä hyviä että huonoja kokemuksia itsellä. Mutta siis on onnistuneitakin kauppoja. Noista Catimineista en tiedä mutta ainahan on palautusoikeus nettiostoksissa joten sen suhteen on ns. turvallista tilata.

Toivottavasti saat haluamai hatut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai mennyt konkurssiin muuten ellei kuitenkin olisi myös tyytyväisiäkin asiakkaita.

Vierailija
4/14 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain hyvää palvelua, kun kyselin väreistä ja eri valmistajien sävyjen yhteen sopivuudesta.

Useamman kerran sain tilauksen kohtuullisessa, muutaman viikon toimitusajalla.

Viimeisellä kerralla en kuitenkaan saanut mitään tuotetta tai vastauksia lukemattomiin sähköposteihin, kunnes lopulta uhkasin kuluttujaviranomaisilla. Silloin tuli pikainen vastaus, että "kas sehän onkin jo postissa..."

Eli olen hyvin harmissani, kun en enää uskalla tilata. Oikeasti viimeisellä kerralla luulin menettäneeni rahani.

Vierailija
5/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisukkaan kanssa sujuu niin kauan hyvin, kun ei ole reklamoitavaa tuotteista tai palautettavaa. Ja jos jaksaa odotella pakettia..

Aluksi meillä sujui tilaukset hyvin. Ongelmia on alkanut tulla nyt, mm. seuraavanlaista:

- Tuotteiden toimitus kestää..!!

- Rahojen saanti asiakaspalautuksista KESTÄÄ vielä kauemmin..!!

- Sähköposteihin ei vastata (ainakaan jos kyselee rahojensa perään.. säädyllinen aika vastata maileihin on 1-3 päivää ns. netiketti)

- Rahanpalautuksissa on virheitä, meillä ollut 3 kertaa

- Kun huomautimme viimeisimmästä rahanpalautusvirheestä, saimme tylyn kyselyn, että mitäs syitä teillä on jatkuvasti palauttaa tuotteita.

Onneksi on muitakin ihania lastenvaatekauppoja ja ulkomailta saa mitä vaan!!!

Uskoisin, että yritystä koetetaan pyörittää ihan liian pienellä porukalla (kenties samalla kuin alussakin?)...

Vierailija
6/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sujui ihan hyvin, ei negatiivista sanottavaa. Tästä on kyllä aikaa n. kaksi vuotta.

Vierailija
7/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että yritystä koetetaan pyörittää ihan liian pienellä porukalla (kenties samalla kuin alussakin?)...

Itse olen sitä mieltä, että määrä ei todellakaan korvaa, tässä tapauksessa palvelun, laatua.

Itse tilasin sieltä kerran, enkä toiste aio. Varmaan on se mies kysellyt "mitäs syitä jatkuvasti palauttaa", juuri saman tyyppisiä vastauksia sain itsekin sen sijaan, että olisivat edes itse myöntäneet vikansa ja pahoitelleet aiheuttamaansa vaivaa ja harmia. En suosittele kenellekään.

Vierailija
8/14 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Sisukkaasta TODELLA paljon vaatteita, vaihtelevalla menestyksellä. Valitettavasti joka (kyllä: ihan joka) kerran tilauksessa on jotain kämmiä: tilaamaani vaatetta ei olekaan tai tulee kokonaan väärä verme. Ja sitten ne toimitusajat: yleensä toimitukset kestävät todella kauan (pahimmillaan kolmekin viikkoa), eikä kyse välttämättä edes ole kiireajoista eli siis aleryysiksestä tms. Kaupassa ei myöskään ole erityisen näppärä asioida, esim. se, mitä kokoja on tarjolla, on työläs saada esiin, eikä tieto välttämättä lopulta edes pidä paikkaansa. Mutta siis on niitä hyviäkin kokemuksia: suurin osa tilauksesta on kuitenkin oikein, ja valikoiman laajuudesta johtuen alesta löytyy yleensä paljon edullista ostettavaa. Olen kuitenkin läpeensä kyllästynyt kaupan kupruihin, ja siitä syystä boikotoin nykyään Sisukasta tyystin. Onneksi on muitakin, hyvin hoidettuja nettikauppoja!

Vierailija
9/14 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran, nykyisin en tilaa enää ollenkaan.

Harmillista, koska kaupassa on sellaisia vaatteita joita mielellään tilailisin.

+muuta rompetta.

Mutta en vaan uskalla tilata. Osittain siksi että olen kuullut niin paljon negatiivista palautetta, ei pelkästään netistä vaan myös tuttavilta.

Osittain omien kokemuksien vuoksi.

Minullakaan yksikään tilaus ei ole mennyt kaikkien sääntöjen mukaan, vaikka kaikki onkin lopulta järjestynyt ok.

Tilaan ennemmin muista kaupoista, vaikka ulkomailta asti.

Vierailija
10/14 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi vähän ajatella kaupan henkilökuntaakin? Jos vaate on liian pieni tai väärän värinen niin myykää vaikka huutiksessa. Minusta vähän outoa että kotimamman pikkupikkuostojen vuoksi pitää lähetellä edes takaisin ja kytätä rahoja. Ostakaa vain sellaista mistä olette täysin varmoja. Kyllä minäkin pitäisi outona ja harkitsemattomana asiakasta joka jatkuvasti palauttelee kaikkea.

Vierailija
11/14 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Tilauksessa oli body ja paita. Kesti todella kauan toimitus ja kun vihdoin saapui niin molemmat olivat toista kokoa mitä olin tilannut. Reklamoin ja taas odottelin...yli viikon päästä siitä tuli vastaus, että alkuperäistä tilaamaani kokoa ei ollutkaan?? Seurravaksi odottelin rahan palautusta iät ja ajat...

Nykyään myös tilaan muualta - onneksi ihania lastenvaate nettikauppoja on yllin kyllin.

Vierailija
12/14 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on ihan käsittämättömiä tarinoita. Että jokaisessa tilauksessa on jokin asia pielessä.

Miten voi olla?!?

Onko siellä joku imbesilli töissä vai???

Vierailija
13/14 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa minä en koskaan palauttele vaatteita, en Sisukkaaseen tai muuallekaan: mielestäni siitä on vaan turhaa vaivaa, ja jätänkin rahat yleensä kauppaan sisään ja käytän myöhemmin. Ainoat (ja nekin negatiiviset) kokemukseni Sisukkaan pitkään roikkuvista hinnanpalautuksista liittyvät juuri niihin Sisukkaan omiin mokiin, kun tavaraa, joka jo on maksettu, ei löydykään. Ja näitä kertoja on todellakin ollut luvatoman paljon, omalla kohdallani noin parikymmentä (mutta ostankin tosin kerralla paljon, meillä kun neljä lasta). Muissa nettikaupoissa tällaisissa tilanteissa yleensä jotenkin korvataan asiakkaan kärsimä haitta ja pahoitellaan mokaa, mutta Sisukkaassa tämmöiseen en ole törmännyt. Valitettavasti. Mutta tosiaan: kyllä mielestäni kaupasta tilata voi, jos on valmis ottamaan sen riskin, ettei kaikki sujukaan luonnikkaasti. Rahat kyllä saa (joskus) takaisin, jos tarvis on.

Vierailija
14/14 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikka paikanpäällä kävisi ostoksilla. En tästä syystä käykään enää ikinä kys. paikassa.

Onneksi on paljon loistavia nettikauppoja mistä tilailla ja mistä saa todella hyvää ja nopeaa palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi