Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto sulkeutunut 8.1. eikä maksua näy eikä kuulu

Vierailija
31.01.2011 |

Kyse yhteensä 12 euron esineestä, jonka joku multa huutiksessa huusi eikä hänestä ole kuulunu mitään eikä maksua näy.

Multa lähtee automaattisen meklariviestin yhteydessä viesti, jossa on tilinumeroni ja jossa kerron, että voi maksaa tuotteen tililleni ellei nouda ja voi ilmoittaa sähköpostiini maksusta jos haluaa.

Ostajalla on 50 negaa, suurin osa lunastamattomia huutoja.

Kyselenkö perään vai laitanko negaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. kannata odotella.

Vierailija
2/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vastaisuudessa laittaa jo ilmoitukseen, että odottelet yhteydenottoa ja maksua vain tietyn ajan (viikon, korkeintaan kaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettei niin ole jo tehty

Vierailija
4/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vakioviestissä tilinumero ja pyyntö, että laittaa viestiä kun on maksanut.

Ostajasta ei vain kuulu yhtään mitään.

Aloinkin miettimään, pitääkö minun kysellä ostajan perään?Eikös hänen pitäisi ottaa yhteys?

Eihän tuo minultakaan nyt hirveästi vaadi, mutta itse otan aina yhteyttä jos olen huutanut jotain.

Vierailija
5/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vakioviestissä tilinumero ja pyyntö, että laittaa viestiä kun on maksanut.

Ostajasta ei vain kuulu yhtään mitään.

Aloinkin miettimään, pitääkö minun kysellä ostajan perään?Eikös hänen pitäisi ottaa yhteys?

Eihän tuo minultakaan nyt hirveästi vaadi, mutta itse otan aina yhteyttä jos olen huutanut jotain.

vielä esim. pari päivää. Sen jälkeen tuote uudelleen myyntiin + negapalaute ostajalle.

Minuun on tosin myyjä ottanut melkein aina ensin yhteyttä ja ilmoittanut tilitietonsa, mutta jos yhteydenottoa ei ole pariin päivään kuulunut, olen ostajana laittanut itse viestiä ja kysellyt pankkiyhteystietoja.

Vierailija
6/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudon päätyttyä ilmoitin ostajalle tilinumeroni. Ei viestiä, ei maksua. Laitoin kaksi viestiä perään (joskus sattuu huomaamatta unohduksia) ei viestiä, ei maksua. Laitoin negan. Tyypillä noin 10 negaa kesästä, lunastamattomia huutoja pääasiassa...

Laitoin ylläpidolle viestiä hupihuutelijasta. Vastaus oli jotain tätä luokkaa: ikävää ettei ostaja ostanutkaan... katsomme käyttäjätunnuksen ja jos tarvetta ilmenee, ryhdymme toimenpiteisiin. No, eivät ryhtyneet. Tyyppi saa myydä poliisihanskaitaan siellä vielä ja kai huudella huvikseen jos haluaa. =(

Vierailija
7/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..silloinkun vakioviestissäni ei vielä ollut tilinumeroa, otin itse yhteyttä ostajaan ja laitoin tilinumeron.

Mutta nyt kun tilinumero menee automaattisesti niin jotenkin ajattelin, että ostaja maksaa ja laittaa pyynnöstäni ilmoituksen sähköpostiini.

Odotan nyt vielä päivän-pari, jos ei kuulu otan itse yhteyttä.

Vierailija
8/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka käyttävät vakioviestiä huudon loputtua, eli samassa postissa on tiedot maksuyhteyksistä, niin huomioittehan sen, ettei kaikki vaan huomaa rullata postia niin alas, että huomaisivat tämän.

Eli vakioviestiä käyttävät, jos mitään ei kuulu, niin laittakaa vielä yksi posti muistutukseksi, jossa laitatte uudelleen maksutiedot!

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan