Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ON duunarikulttuuri?

Vierailija
22.02.2011 |

Yritin mm. googlettaa ja google ehdotti "Tarkoititko duunari kulttuuri"? :D

Mun mielestä autojen ja moottoripyörien tuunaaminen kuuluu siihen ehdottomasti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka ei käytä alkoholia humaltuakseen? Tunnetko yhtään akateemista ???

tunnen kymmenkunta akateemista (yo-tutkinto, siis), jotka eivät juo alkoholia humalahakuisesti. Nauttivat sitä mm. ruokajuomana tai ottavat pari olutta illanistujaisissa. Itseni mukaan lukien...

Toki tästä maasta löytyy tuhansittain kännääviä akateemisia, mutta väitän että sännöllinen humalaörvellys on yleisempää vähemmän koulutettuissa kansanosissa.

t. 5

Vierailija
22/26 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen alkoholisti ja tuttavistani löytyy paljon juhlijoita. Esim. viiniä viiniä.........trallallaa! Kosania taskumatista silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikoulun käymistä. Opistoasteen/amk:n käyneet ovat toimihenkilötason työntekijöitä, yliopiston/korkeakoulun käyneet ovat johto- ja asiantuntijatason työntehtävissä.

Ja juuri näihin duunareihin kyllä sopisi niin hyvin noi "yleistykset"..

Minä kun satun tuntemaan paljonkin johtajia, jotka eivät ole korkeakoulua nähnytkään. Itse olen taas asiantuntija ja koulutuksena on lukio. Että aika suppea on näkökulma sulla.

Vierailija
24/26 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin syytä heti mieleen kirjastojen aktiivikäyttö ja siitä työläiskirjalijat kuten Väinö Linna ja Toivo Pekkanen. Ay-aktiivisuus. Radio Suomi ja Iskelmät.

Vierailija
25/26 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä alemman keskiluokan sterotypioita, ohut sivistys ei pysty peittämään typeryyttä !

Vierailija
26/26 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ON duunarikulttuuri / duunari kulttuuri?

Onko nykypäivän maailmassa, enään olemassa ollenkaan kyseenlaista kulttuuria?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi