Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika kallis tuo Kotipizzan burger-pizza ja mahtaako olla hyvää???

Vierailija
22.02.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse pelkkää kotipizzaa suosinkin, jos pitsaa pitää syödä. Eipähän ole maha aamulla sekaisin :P

Vaikka pizzansa muualta ostaisikin..

kerro mistä ulkomaalaipaikasta ET saanut mahaasi sekaisin, yäkh. ;) Laatu maksaa.

mutta täällä Lahdessa syödessä mamujen pizzapaikoissa en ole kertaakaan saanut vatsavaivoja. Enpä sanoisi, että laatu maksaa.. Eipä kovin moni tätä Kotipizzan uutta burgerpizzaakaan ole kehunut. Laatua?

niin eihän se tarkoita, ettei olisi laatua! :D

Laatu on muutakin kuin hyvää makua. Kai viiriäisenmunat ja kaviaari aika laadukasta, mutta veikkaan etten niistä tykkää, makuja on monia, katsos.

Saa mulla olla mielipiteeni, tai oikeastaan omakohtaiset kokemukseni. Olen myös nähnyt miten niitä pitsoja väännetään ja miten raaka-aineet "säilytetään", että näin.

Onko siellä joku pitsa-Alin vaimo, kun noin meni herne nenään? Miten mun mielipiteeni on sulta pois?

Vierailija
22/31 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä karvakäsipitsaakin tulee joskus syötyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vitun laadukasta, joo :D. Meillä ostetaan paikallisen "karvakäsi"-ketjun pizzoja. Ovat sen hintaisia (alk.8€), etten usko veronkiertoon eikä ole koskaan tullut mitään oireita kellekään meidän perheenjäsenelle.

Vierailija
24/31 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska paikallinen karvakäsimesta on surkea. Mutta naapurikaupungin turkkilainen pizzeria on oikeasti aivan loistava! Siellä on NIIN hyvää pizzaa. Kaikki käy siellä, muut pizzapaikat menevät aina konkkaan.

Vierailija
25/31 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä nimenomaan se laatu saa meidät aina valitseman jonkun muun kuin kotipitsan.

Karvakäsipaikasta saa ihan "oikeaa jauhelihaa" ja "oikeaa broikkua" siihen pitsan päälle, eikä mitään valmis-eines moskaa, mitä kotipitsa käyttää, yöks!

Vierailija
26/31 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza maksaa verot ja käyttää laadukkaita raaka-aineita. Siksi pieni hintaero.

Niin ja kädet pestään kun on käyty paskalla.

Vierailija
27/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne karvakädet käy tukussa ostamassa sitä koirien jauhelihaa...

Vierailija
28/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ostimme joku aika sitten miehen kanssa lätyt kotipizzasra, koska pizza jossa oli poroa ja kanttarelleja kuulosti hyvältä. Se oli ihan kamalaa kuraa! kallis ja lätty oli paljon pienempi kuin muissa pizzerioissa. Oletin että pizzassa olisi ollut paljon täytteitä, mutta kanttarellitkin olivat lähes kokonaisia (ei siis edes kunnolla pilkottu) ja niitä taisi olla 4kpl koko pizzassa sitten...

Mä en enää ikinä osta siitä putiikista mitään.

Vierailija
29/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi hyvää 💘

Vierailija
30/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pizzat on hyviä, mutta Kotipizzan on parhaita! Pohja ja täytteet sopivassa suhteessa eikä siinä tunnu olevan nii helvetisti juustoa tai suolaa, kuten turkkilaisissa :D Burgerpizza ja Berlusconi ovat mun suosikkeja x)

Vierailija
31/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgerpizzan täytteistä puolet on salaattia ja pohjalla joku Kotipizzan tyypillinen jauhelihakurakastike, joka valahtaa heti lautaselle, kun pitsaa yrittää syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi