Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestänne kohtuullinen toimitusaika huutiksessa?

Vierailija
22.02.2011 |

Siis laskien siitä kun rahat tulleet tilille...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hävettää jos en pääse viemään postiin viimeistään kolmantea päivänä siitä kun rahat ovat kilahtaneet tilille.

Vierailija
2/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 arkipäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin huutiksesta lapselle harrastamiseen liittyvän kypärän ja myyjä ilmoitti "ettei oikein tiedä koska pääsee viemään postiin tavaran kun viikonloppuna sairastui pahasti"...ei kuitenkaan ole kertonut esim miten sairastui ja täytyykö varautua odottamaan tuotetta montakin viikkoa. Minusta vähän liian epämääräistä ja tekis mieli perua kaupat. Ostin kuitenkin kypärän jolle tarvetta nyt heti...mitä mieltä olette te vastanneet? ap

Vierailija
4/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin huutiksesta lapselle harrastamiseen liittyvän kypärän ja myyjä ilmoitti "ettei oikein tiedä koska pääsee viemään postiin tavaran kun viikonloppuna sairastui pahasti"...ei kuitenkaan ole kertonut esim miten sairastui ja täytyykö varautua odottamaan tuotetta montakin viikkoa. Minusta vähän liian epämääräistä ja tekis mieli perua kaupat. Ostin kuitenkin kypärän jolle tarvetta nyt heti...mitä mieltä olette te vastanneet? ap

Mutta jos olisin sinä, niin laittaisin tekstarin, että tarvitsisin sitä aika pian ja kysyisin näin toimitusaika-arviota tai sitten soittaisin.

Minulle on kerran soitettu, kun ostaja halusi noutaa samana päivänä ja se oli hieno juttu.

Mielestäni viikko on pisin toimitusaika, jos ei ole aiemmin laittanut esim. profiiliin, että on matkalla tms.

Vierailija
5/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 viikkoa kohteen sulkeutumisesta. Näin varsinkin nykyään, sillä monet haluavat, että postitetaan halvimmalla tavalla ja se on taas nykyään useimmiten kakkosluokassa. Mielestäni on ok, että postitus tehdään 1-2 x viikossa ja se tarkoittaaa, että kun postissakin menee aikaa, niin 2 viikossa pitäisi kyllä olla perillä. Eri asia tietty, jos myyjä jotain lupaa kohteessaan.

Vierailija
6/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse postitan viikon sisään, koska posti ei sijaitse ihan vieressä ja minulla ei ole autoa.

Vierailija
7/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä useimmat myyjätkin pitävät sitä maksimiaikana maksun odottamiseen...kyllä 2 viikkoa on jo liian pitkä aika odotella tavaraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän