Suostun käyttämään ainoastaan Van Dille & Snob
-merkkisiä vaatteita. Muut eivat ole minulle kyllin laadukkaita ja tyylikkäitä.
Kommentit (9)
Suostun käyttämään ainoastaan Van Dille & Snob-merkkisiä vaatteita. Muut eivat ole minulle kyllin laadukkaita ja tyylikkäitä.
On varmaan hienoa kun voi pitää vaatteita, jotka on valmistanut sukuyritys! Meidän suvussa on vain tavis-duunareita...
Abercombie & Fitchistä. Hyvänen aika sentään miten voi joku teinivaatemerkki ärsyttää...
Tiesittekö että kun niillä on lippulaivaliikkeessään mallipäivät, sinne kiertää korttelin mittainen jono?
Jahas, joku veti herneet nenään Abercombie & Fitchistä. Hyvänen aika sentään miten voi joku teinivaatemerkki ärsyttää...
Eikä kyseessä ole edes kalliit vaatteet!
Abercombie & Fitchistä. Hyvänen aika sentään miten voi joku teinivaatemerkki ärsyttää... Tiesittekö että kun niillä on lippulaivaliikkeessään mallipäivät, sinne kiertää korttelin mittainen jono?
Tiesittekö että kun niillä on lippulaivaliikkeessään mallipäivät, sinne kiertää korttelin mittainen jono?
Niin oli ennen vanhaan neuvostoliittolaiseen leipä- ja viinakauppaankin.
Laadukkaita vaatteita on pilvin pimein, tyyli on sitten eri asia.
Jahas, joku veti herneet nenään Abercombie & Fitchistä. Hyvänen aika sentään miten voi joku teinivaatemerkki ärsyttää...
Eikä kyseessä ole edes kalliit vaatteet!
Euroopassa niiden hinta on noin tuplat, ainakin mitä olen Lontoon liikkeestä kuullut.
vauvoillakin pitää olla jotkin Kikkeliskokkelis-merkkiset haalarit vähintään, että kehtaa mennä ostarille pyörimään.
Maksaa törkeästi mutta on hintansa ja nimensä veroinen.