Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintaliivien koko??

Vierailija
22.02.2011 |

olen tässä jo jonnii aikaa miettinyt että mistä johtuu se, että nykyään muka kaikki naiset on liivikooltaan jotain 65F luokkaa??? mistä lähtien suomalaiset naiset on muka ympärysmitaltaan tulleet noin pieniksi?? ja eikö F kuppi oo jo melko iso??

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nimittäin käyttävät liian pientä kuppikokoa ja liian isoa ympärysmittaa.

Minullekin netissä olevat laskurit antavat koon 80 B, mutta tosiasiassa se on ihan väärä koko. Parhaiten istuu 75 D, ja tämä on siis ihan liikkeessä todettu.

Vierailija
2/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja F-koko ei ole mikään iso, ei edes G, jos rinnanalusmitta on pieni. Mun koko on 70G ja ihan normaalikokoiset rinnat mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan nyt on ihan normikoko, mutta joku 65F!!! mistä tää trendi nyt on muka oikein tullut että kaikki on tnykään tuota kokoa???

Vierailija
4/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ostaa niin että ne saa juuri ja juuri kiinni viimeiseen hakaseen. Eli kun venyvät niin voi kiristää vielä kaksi kertaa.

Eli ei se rinnan ympärys ole se 65cm konkreettisesti.

Vierailija
5/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja F-koko ei ole mikään iso, ei edes G, jos rinnanalusmitta on pieni. Mun koko on 70G ja ihan normaalikokoiset rinnat mulla on.

Vierailija
6/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan nyt on ihan normikoko, mutta joku 65F!!! mistä tää trendi nyt on muka oikein tullut että kaikki on tnykään tuota kokoa???

Ketkä kaikki?

2

Vierailija
7/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei sulla "normaalikokoiset voi olla".

Ihan turha väittää. Ehkä 70C tai D on normaalikoko. Tai tietenkin riippuu mihin vertaan. Eli onko tämä näitä "mun normaalikoinen 192cm pitkä mies."

Vierailija
8/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis oikeesti niin yleinen kun nykyään tuntuu muka olevan, niin miksi sitä kokoa ei valmista juuri kukaan valmistaja???

Vierailija
9/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ottaa rintojen alta mitan, on se vähän alle 70cm joten eiköhän se ole aika oikein. Kuppikoko on E mutta ei se oikeasti ole niin iso kun voisi kuvitella, ihan normaalin kokoiset rinnat. Menee päälle esim 80C:kin, mutta liivien istuvuus ja tukevuus onkin ihan eri asia sitten.

Vierailija
10/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...65F-naisen. Ja hänelläkin tuo koko oli voimassa vain raskausaikana ja imettäessä. Ennen ja jälkeen lapsen saamisen hän oli 65D.

Itse luulin kauan olevani 75B, mutta jossain vaiheessa havahduin minäkin testailemaan asiaa oikeasti, ja huomasin olevani 70C. Nyt raskaana ollessa tosin 75D:kin tuntuu pieneltä, vaikken ole kokonaisuutena muutoin paisunut.

Vierailija
11/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää rintsikoita, saa maksaa itsensä kipeäksi.

Vierailija
12/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen "75B", kunnes löysin oikean koon ja paremmin istuvat liivit.

Vierailija
13/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkilukemalla nro kaksi taisi olla oikeassa:

harva mamma tietää omaa kokoaan, koska ostaa liivinsä prismoista ja muista marketeista.

Oma kokoni on 75F/G - ennen viimeistä raskautta 75D/E. Rintani yksinkertaisesti kasvoivat heti alkuraskaudesta aivan hirveästi. Mutta rintakehäni ei...

Vierailija
14/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen muuten norm. vartaloinen, ylipainoa n.5kg. Yläkroppa vaan "leveä".

Vierailija
15/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silmämääräisesti yleisin koko näyttäisi olevan 85B räiskäleet.

Vierailija
16/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ MUUTAMA NEUVO:liivin ympärys pitää olla niin napakka missä pystyt oleen,eli sitä ei voi paukutella niinkuin yläaste pojat aikanaan=)ja kuppi oltava niin iso että tissit pysyvät niissä koko ajan ilman että joudut survomaan niitä sinne.samoin jos olkaimet tippuvat ,on malli väärä!FREYA-liivit kauniita,napakoita ja kohtuuhintasia.kun kerran löydät sopivan koon,voit sitten vaikka tilata netistä ja säästää pikkusen =)ja 70 g ei ole normikoko ...itse olen nyt 75 g ,enkä todella haluis tänkokonen olla,imetän siis =)

Vierailija
17/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silmämääräisesti yleisin koko näyttäisi olevan 85B räiskäleet.

vaikuttaa aika isolta, miltähän näyttäis tälläsellä alle 165senttisellä...

Vierailija
18/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 70H, eli muka vain hitusen isompi kuin sinulla, ja olen menossa kahden viikon päästä julkiselle rintojen pienennysleikkaukseen! Lääkäri oikein kannusti leikkaukseen, koska vanhempana selkä- ja niskaoireet on voinu aiheuttaa jo paljon pahempia ongelmia kuin nykyiset ryhti- ja kipuvaivat!

Vierailija
19/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kyllä tikahtuisin, jos yhtään pienempi olis ympärysmitta. Ok, tissit on pienet (varsinkin lasten jälkeen... Ennen imetyksiä oli sentään B :P)

Nytkin meinaa illasta alkaa ahistaa liivit ja joutuu availemaan hakaset... Ja mä olen kuitenkin aika pieni noin kokonaisuudessaan, 164cm ja painan 47kg... En voi käsittää mimmosia rimpuloita ne on jotka käyttää 65cm rintsikoita :O Itsekin olen semmonen riisikeppi, että hyvä kun ei kylkiluut paista. (43-kilosena ne paistaa... Testattu muutaman kerran, kun paino "vähän" putos imettäessä...) Ite en kyllä suurin surminkaan tunkis semmosia päälleni. Onneks ei oo semmosia roikotettavia, joita kovasti tarttis tukea ;D

Imetysaikana mun liivit oli kokoa 70C ja silloin mulla oli MUN mielestä semmoset "normaalikokoiset" tissit... Että jo vain kuulostaa 70F vähän suuren sorttiselta...

Vierailija
20/80 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80E-F merkistä riippuen. Olen lievästi ylipainoinen ja melko isorintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän