Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaiset rumia mielestäsi?

Vierailija
22.02.2011 |

Lapsiakin aina sanotaan kauniiksi ja taikinanaamoiksi täällä. Aikuiset ovat sitten näissä kirjoituksissa pottunokkia tai jotain muuta.

Mielestäni, paljon matkustaneena ei keskimääräinen kansanosa ole sen kauniimpaa muuallakaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa ei löydy kyllä täältä, se on varma.

Kauneutta löytyy kyllä ihan kuten joka paikasta.

Vierailija
22/34 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja vertaa suomalaisia heihin, suomalaiset ovat paljon kauniimpian kuin Britit, lahinna puhun naisista, koskee osin miehiakin.

yleensa kaikkialla muualla ovat ihmiset kauniimpia kuin taalla..kaippa britit vaan yleisesti ottaen ovat rumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ehkä laittaa itseään vähän ja kropat on kyllä ulkomailla paremmat. Suomalaisella naisella ei ole kroppaa jota esittää, lyhyet paksut jalat jne. Miehet ovat pitkiä ja tuntuvat kelpaavan vähän liiankin hyvin muille nimimerkillä mies lähti ranskalaisen matkaan 2 vuotta sitten :(

Vierailija
24/34 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja vertaa suomalaisia heihin, suomalaiset ovat paljon kauniimpian kuin Britit, lahinna puhun naisista, koskee osin miehiakin.

yleensa kaikkialla muualla ovat ihmiset kauniimpia kuin taalla..kaippa britit vaan yleisesti ottaen ovat rumia?

Yorkshiressä kauniita naisia paljon, laihoja ja pieniä ja kauniita. En tiedä johtuuko siitä, että siellä on paljon geenejä Norjasta ja Tanskasta jne. Ylipainoisia ei juurikaan. Miehet on kyllä niin kirppuja, että suomalainen nainen on keskimäärin painavampi ja isompi.

Vierailija
25/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että pohjoissavolaiset miehet ovat muita komeampia ja lounaissuomalaiset tytöt söpöjä.

Vierailija
26/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rumankin" saa helposti näyttämään tavalliselta jos oikein meikataan ja puetaan... mutta katsokaapa suomalaisten kasvojen piireitä ja ruumiinrakennetta tarkemmin (verrattuna nyt vaikka muihin pohjoismaalaisiin);

-Suurimmalla osalla suomalaisista tuppaa olemaan mitä ihmeellisin perunanenä tai sian kärsää muistuttava häkkyrä - tavallisia suoria ja "pitkiä" neniä on harvassa.

-Isolta osalta puuttuu näkyvät kulmakarvat - mikä aiheuttaa melko aneemisen ilmeen.

-Kunnollinen kaula puuttuu myös monelta ja siihen päälle ylipaino niin tulos on yhtä suurta pullamössöä.

Vierailija
27/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rumankin" saa helposti näyttämään tavalliselta jos oikein meikataan ja puetaan... mutta katsokaapa suomalaisten kasvojen piireitä ja ruumiinrakennetta tarkemmin (verrattuna nyt vaikka muihin pohjoismaalaisiin);

-Suurimmalla osalla suomalaisista tuppaa olemaan mitä ihmeellisin perunanenä tai sian kärsää muistuttava häkkyrä - tavallisia suoria ja "pitkiä" neniä on harvassa.

-Isolta osalta puuttuu näkyvät kulmakarvat - mikä aiheuttaa melko aneemisen ilmeen.

-Kunnollinen kaula puuttuu myös monelta ja siihen päälle ylipaino niin tulos on yhtä suurta pullamössöä.

Mieluummin olisin ottanut ihan suomalasen ulkonäön kuin venäläisen. Meillä siis sukujuuret johtaa venäjälle (1800-luku) ja minä satuin saamaan ne geenit. Noh, enköhän vielä tuhannen kerran jaksa sano noille venäläisille miehille (jotka tulevat puhumaan venäjää minulle) etten osaa sanaakaan....

Vierailija
28/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin ottanut ihan suomalasen ulkonäön kuin venäläisen. Meillä siis sukujuuret johtaa venäjälle (1800-luku) ja minä satuin saamaan ne geenit. Noh, enköhän vielä tuhannen kerran jaksa sano noille venäläisille miehille (jotka tulevat puhumaan venäjää minulle) etten osaa sanaakaan....

Paitsi että suvussani ei ole muuta kuin suomalaista verta mutta olen saanut jostain syystä normaalia suuremman nenän kuin kantaväestöllä ja olen muutenkin tummempi... Senpä takia suomalaiset pitävät minua venäläisen näköisenä ja sitä ryssittelyä on saanut sitten kuulla elämän aikana enemmän kuin tarpeeksi...

Mutta en vaihtaisi ulkonäköäni suomalaisen näköiseksi, olen oikeastaan onnellinen että en ulkomuodollisesti muistuta kantaväestöä! Ulkomailla matkustaessa saan olla aina rauhassa, ainoastaan suomalaisilla tuntuu olevan pakollinen tarve tuijottaa ja huomautella ulkonäöstäni!

Vierailija
29/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen yli kun mennään niin sitten alkaa olla porukoilla ylipainoa ja rönttävaatteita. Miehet muistuttavat isoja vauvoja. Pyöreät naamat ja naiselliset kasvonpiirteet muutenkin.

tukka naisilla yleistyy tuossa 40-vuotiaista ylöspäin, joko rullanjäljillä tai ilman tai kauhea punainen raidoitus/musta alahiuksisto. Harvemmin tuollaista tyyliä muunmaalaisilla naisilla näkee. Lantio/takapuoli on neliskanttinen ja pukeudutaan tasapohjaisiin kenkiin ja silmälasit on joka toisella.

Tässä on kuitenkin pari ihan todellista asiaa, suomalaiset ovat ylipainoista kansaa, toinen on että miksi menetetään se naisellisuus vanhempana? Pukeudutaan muumiasuihin.

Eiko just jonkun tilaston mukaan suomalaiset olleet vahiten ylipainoisia vrt. moneen muuhun Euroopan maahan?

Lapset puetaan huonosti. Mun mielipide. Naiset...no, paksuja muumimammavaatteiisiin pukeutuvia loytyy ihan muualtakin kuin Suomesta. Retki "alkukansan" pariin yleensa avartaa maailman kuvaa.

Uusi sukupolvi voi muuttaa tankin asian. Katsotaan, millaisia nyt 20v ovat parinkymmenen vuoden paasta....

Vierailija
30/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa en tiiä minkä maalainen kysyjä on?vertaappa suomalaisia naisia itä blokin naisiin niillä on hienot viikset muuteki julma naama,siitä ei pääse mihinkään esim.venäläiset erottaa heti ei voi verrata suomalaisiin,kasvon piirteet ovat jo niin julmat.SUOMAALAISET OVAT KAUNIITA;NAISET.ero on miehilläki miehenä sanon suomalainen mies on hyvän näköinen perus juntti.

Vierailija
31/34 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeat hartiat, leveä lantio, hiukan ylipainoa, tavallinen, mitäänsanomaton naama ja siihen sitten keksitty leikata "jännä" vino otsatukka ja pukeudutaan tanttamaisesti.

Vierailija
32/34 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suomalaiset ole rumia. Se on vain ihmisen keksimä juttu, että joku on kaunis, joku ruma, mutta miksi niin pitää ajatella?

Vierailija
33/34 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi esim. asua maassa, jotta voisi sanoa, Matkoilla voi käydä niin että näet vain kapea-alaisen otoksen, jos et liiku paljon. Näkee pari kaunista kassaneitiä ja sitten tulee reaktio, voih ne on kauniita.

Vierailija
34/34 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me aika arkisen näköisiä, kun väritys on niin hailakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi