Pääkaupunkiseutulaiset! Listatkaa parhaat lastenvaateliikkeet
Ne hyvät liikkeet, joissa myydään kivoja, yksilöllisiä vaatteita pienille lapsille -myös pojille!
Kommentit (9)
kaupat minäkin yleensä ensimmäisenä kierrän, kun tulee tarvetta uusia vaatevarastoa, mutta löytyykö mitään yksittäistä pikkuliikettä, jossa olisi kiva valikoima? Käyn keskustassa harvemmin ostoksilla ja olisi kiva löytää uusia kauppoja.
Zarasta olen ostanut taaperolle edullisia käyttövaatteita, ei ole printtipaitoja, vaan ihan perusvärejä.
Punavuoren Peikko
Keltainen Kettu (Espoossa, on myös nettikauppa)
ja sit vaikka sisukas.netistä, jolla varasto-myymälä Espoossa.
tämän vielä ylös, jos tänään olisi enemmän shoppaholisteja palstailemassa!
Aapiskukko hyvä kauppa? Netissä olevista kuvista päätellen on aika iso ja laaja valikoima, mutta ihan livenä?
on pop ja name it. Pienille pojille löytyy kivoja ja siistimpiäkin vaatteita Espoosta Ompun Pikku Kipparista.
eipä tänne ole mitään kivoja kauppoja löytynyt, tilaavatko kaikki tosiaan vaatteet nettikaupoista? Olisi kiva käydä joskus ihan oikeasti kaupassa, ei tarvitse arvailla materiaalin laatua tms.
Lisätään tähän listaan Bobo. Mä ainakin tykkään useammastakin Bobon myymästä merkistä nimenomaan pojille (Losan, Mayoral, Minymo, Timberland) ja usein Bobot uskaltaa ostaa vähän värikkäämpiä malleja sisään kuin esim. Stocka vaikka sekin myy osin samoja merkkejä.
Mä kyllä tilaan paljon myös nettikaupoista ja ostan myös huutiksesta.
Keskustan Stockmann ja POP-liikkeet. Ainakin jos haluaa laadukkaita vaatteita. Ulkoiluun ja urheiluun kohtuuhinnalla löytyy vaatteita Stadiumista.