Onko teillä joku tyyli joka kattaa koko elämänne pukeutumisesta ammattiiin tms.
Siis esimerkiksi näytätte ja elätte kuin luonnonsuojelija tai juppin tai ihan mitä vaan? Oletteko luoneet tyylin tietoisesti vai syntyikö se itsestään? Minä olen sekasotku ja ihailen niitä joilla on elämässään joku teema. En tiedä mikä oma teemani olisi. Jotenkin se liittyisi suomalaisuuteen ainakin.
Kommentit (25)
Black lady, mustaa kaapua, pitkääpantteria paitapuseroissa ja ponihäntä sekalaisessa kuontalossa.
Kotona vihreää, luxury beigeä, harmaata ja kristallikruunut niin monessa huoneessa kuin mahdollista.
Klassinen mutta eteerinen ja luonnonläheinen väreiltäänkin. Kodissa suositaan aitoja materiaaleja puutaa,kiveä, pellavaa,villaa. Punamultainen pikkutalo maalla. Diy ja tuunaaja tyyppi, kirppistelijä.
Sanovat minua hulluksi kun elän 40-luvulla vähän kaikessa vaikka olen vain 25. Sosiaalisen elämäni se on maksanut, vanhempieni ja sisarusteni lisäksi muita minulla ei ole. Ainakin työpaikka on vielä tallella ja olen säästynyt tappouhkauksilta. Olen aktiivinen kansalainen ja pyrin kaikessa epäitsekkääseen uhrautuvaisuuteen, vaikka vituttaa suunnattomasti olla asiani kanssa yksin kun muut vievät maatamme aina vain syvemmälle kuseen.
Pukeudun klassisesti, koti on sisustettu tyyliin mummola (ruutuverhot, pitsinen päiväpeitto, olohuoneessa keinutuoli), olen aika aktiivinen luonnonsuojelija. Minusta nämä sopii yhteen just hyvin. Mies samanlainen.