Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreenikohtaus seksin jälkeen?

Vierailija
21.02.2011 |

Mulla meinaan kävi eilen näin: Olimme harrastaneet seksiä(en lauennut) ja noustessani ylös, huimasi hieman ja tuli ensin vähän huono olo. Vessassa istuin hetken ennenkuin menin suihkuun pesulle. Siinä suihkussa istuessani ja itseäni suihkutellessani vuoroin hierovalla, vuoroin tavallisella suihkulla niska ja koko pää kipeytyi niin, etten pystynyt kivutta liikuttamaan päätäni laisinkaan. Päässä tuntui hirveä paine ja korvissa soi. En pystynyt nousemaan suihkusta, kun sattui niin hirveästi, että itkin vain. Otin suihkun lattialla sitten kaksi burana c:tä ja ei helpottanut millään. Myöhemmin(n. 1h alkamisesta) otin vielä kolmannen, mutta siitäkään ei ollut hyötyä. Makasin kroppa kosteena sohvalla itku kurkussa pää ja niska jumissa, silmät kipeinä enkä pystynyt oikein liikkumaan mihinkään. Taistelin pahaa oloa ja oksentamista vastaan muutaman tunnin ja lopulta onneksi n. 3,5h alkamisen jälkeen nukahdin ja heräsin n. tuntia puoltatoista myöhemmin ja siinä vaiheessa pahin oli jo helpottanut. Jatkoin unia. Kokemus oli luultavasti mun elämäni ensimmäinen(ja hopefully viimeinen!!!) migreenikohtaus - onko ne tuollaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla vois olla hyvä käydä lääkärillä, vaiva on periaatteessa vaaraton, mutta on hyvä poissulkea aivoverenvuodon mahdollisuus.

Vierailija
2/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkaa, mutta esim. mulla ei ole hajun- ja valonarkuutta samalla lailla kuin migreenissä, kipu ei ole yhtä sykkivää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun migreeni alkaa auralla eli ensin puolen tunnin ajan näkö hämärtyy ja silmiin tulee valonarkuutta. Ihmisten kasvoista katoaa toinen puoli ja rappusista puuttuu osa ym.

Sitten alkaa tasaisesti paheneva päänsärky, joka kestää noin 6 tuntia lääkkeiden kanssa.

Vierailija
5/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla 2/3-tyypin moinen se eilinen... :( Eli pitääkö sen takia mennä lääkärillä käymään - ei kai? Kun ei ole enää särkyä. Ainakaan pahasti...

Vierailija
6/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljännellä kerralla särky sit jäikin päälle, ja menin viikon päästä lääkärille, joka laittoi neurologian päivystykseen, jotta saadaan poissuljettua se aivoverenvuodon mahdollisuus. Kuvasivat pään ja ottivat selkäydinnestepunktion, kaikki ok. Eipähän ole enää huolta asiasta, kun on diagnoosi. Mut nyt kärsitään sit postpunktionaalisesta päänsärystä...

Ei sitä seksi/ponnistuspäänsärkyä hyvällä tuurilla tule kuin kerran elämässä, mullakin useita kuukausia väliä, mutta joillekin jää ihan pysyväksi vaivaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi