Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olit teini-ikäinen, toivoisitko nyt että äitisi olisi

Vierailija
14.02.2011 |

puuttunut pukeutumiseesi? Minä toivoisin, koska en oikein hallinnut sitä puolta. Kuljin liian pienissä, paljastavissa vaatteissa. Talvella olin ilman pipoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivoisi. Olin kaveripiirissäni lähes ainoa, joka kulku pipo päässä talvella, ilman ajatusta, että se on niin noloa.

Käytin myös sukkahousuja tai pitkiksiä farkkujen alla, jos oli pakkasta.

Näistäkin huolimatta minulla oli paljon kavereita, ja minua ei syrjitty, vaikka kuljin pipo päässä.

Sama pukeutumistyyli jatkuu edelleen, eli minua ei ilman pipoa pakkasella näe kuin sisällä. Inhottaa palella, kun asialle on kuitenkin helppo tehdä jotain.

Vierailija
2/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin pukeutunut kohtuu hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päässä, riittävästi vaatetta muutenkin. Enkä sitä paitsi hillunut kylillä koskaan. Olin ihan tavallinen teini, enkä itse asiassa koe että pukeutumiseni on hirveästi edes muuttunut. Farkut ja t-paita, that's it.

Vierailija
4/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivannut ohjausta pukeutumisen, meikkaamisen ja naiseksi kasvamisen suhteen.

Olisin säästynyt monelta harmilta.

Vierailija
5/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi olla, että olisin kokenut sen niiiin kovaksi vääryydeksi.

Ehkä hyvä, että sain pukeutua kuten halusin.

Vierailija
6/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini olisi saanut lähteä kauppoihin kanssani, antaa tyylivinkkejä ja muutenkin olisi saanut olla kiinnostuneempi - esim. opettamalla kauneudenhoitoniksejä. Näin olen sitten oman ihanan tyttäreni kanssa toiminutkin. Oma äitini ei antanut myöskään seksuaalivalistusta. Tyttärestä siis polvi parempi.

Vierailija
7/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä pitää ruveta ostamaan ajoissa. Siteiden ja tamppoonien käyttö pitää opettaa ennen kuukautisia.

Vierailija
8/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään hyvällä tavalla, hänellä ei näet ole oikein tyylitajua eikä ollut käsitystä millaisia vaatteita koulussa voisi pitää rahaakin oli vähän, että sekin vaikutti.

Koulussa kuljin toisten vanhoissa vaatteissa, gollehousuissa ja sen semmoisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi