Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisin tuliaiseksi?

Vierailija
21.02.2011 |

Lähden matkalle ja asun paikallisessa perheessä joka ei paljon suomesta tai euroopasta tiedä. Mitä itse veisit tuliaiseksi ? Se ei saa olla mitään elintarviketta tullimääräysten takia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisesta luonnosta,tms.

Vierailija
2/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse ehdottanut samaa. Varsinkaan jos eivät Suomesta, saati Euroopasta mitään tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans tuota kirjaa ja voisin tulostaa hienoja suomikuvia koneelta. Toisaalta muumimukit olis hauskat, marimekkoa en vie kun inhoon sitä itse.

Vierailija
4/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja on hyvä idea

Vierailija
5/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kuulin että he pitivät niitä fallossymbooleina.

Itse suosittelisin kataja tuotteita,alvar aaltoa,

aarikkaa, pentik tuotteita

Vierailija
6/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cd levy jossa kuvia parempi.

Vierailija
7/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans tuota kirjaa ja voisin tulostaa hienoja suomikuvia koneelta. Toisaalta muumimukit olis hauskat, marimekkoa en vie kun inhoon sitä itse.

Tuo kirja on hyvä! ja jos itse muumijutuista tykkäät niin niitähän riittää,mukien lisäksi pyyhkeitä ym tekstiiliä, kaiken kokoisia purkkeja, ne vois täyttää vaikka makeisilla(jos menee tullista läpi?)jne

Vierailija
8/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kuulin että he pitivät niitä fallossymbooleina. Itse suosittelisin kataja tuotteita,alvar aaltoa, aarikkaa, pentik tuotteita

en tuota ajatellut :) Viitsitkö sanoa missäpäin ...? Jos saisin elintarvikkeita viedä niin veisin ainakin lakkahilloa.

ap

Vierailija
9/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kuulin että he pitivät niitä fallossymbooleina.

Itse suosittelisin kataja tuotteita,alvar aaltoa,

aarikkaa, pentik tuotteita

muumikirjan tai pari. niitä kun on käännetty aika moneksi kieleksi.

Vierailija
10/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin, mutta jos jou näkee Muumit falloksina, niin pitää olla sairas mielikuvitus.

Vierailija
11/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-kirja. Saa monella kielellä. Ja esim. Aallon serviettirenkaat tai kynttilälyhty olis helppo viedä.

Vierailija
12/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nthän me ei tiedetä onko perheessä lapsia, onko erheessä esim. tietokone josta katsella kuvia, asuuko perhe esim. savimajassa, jolloin esim. serviettirenkaat jne on aika turhia.

Mäkin sanon kirja, siinä näkee sentään minkänäköisestä maasta tulet, sitä voi selata monet, ja vaikkei osaisi lukea niin yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Mumimukit on hauskoja meille, muualla eivät nauti samanlaisesta suosiosta lain :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi