Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten omaa miellyttämishalua voisi vähentää?
21.02.2011 |
Olen huomannut, että minulla on suuri tarve miellyttää muita. Lisäksi en arvosta itseäni tarpeeksi, joten tuntuu, että eivät aina muutkaan. Miten tätä voisi kitkeä? Olen yksinäinen, minulla on vain muutama hyvä ystävä, joten kovin vittumaiseksikaan en voi ruveta :D
Kommentit (2)
ettei itselle ole ihan selvä että mitä Minä Itse haluan ja mietin tästä asiasta joten tehdään sitten niin kuin muut haluu.
Onko sulle selvää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mieti mikä "sinua", Sinun näköistä elämää ja ala elämään sillä tavalla. Mitä sinä haluat? Miten haluat viettää lomasi, mitä haluat harrastaa, millaisista vaatteista tykkäät. Millaista työtä haluat tehdä? Alat elää itsesi näköistä elämää.
Älä tee mitään väkisin tai muiden mieliksi. Siinä vaan tuhlaat omaa energiaa ja itsetunto heikkenee. Opettele ilmaisemaan omaa vihaasi. Ei sen tarvitse olla mitään raivoamista tai huonoa käytöstä, mutta ilmaiset vihasi silloin kun on tarve. Etkä mieti mitä sen jälkeen tapahtuu. Tää on tosi tärkeää. Itse opin kantapään kautta nämä asiat eli sairastuin uupumukseen miellyttämisen halussani.