Nightwish hajoaa; Tarja on potkittu pois bändistä... Se siitä vientituotteesta.
Kommentit (82)
Kyllä mulle nightwishin keulakuva on aina ollu Tuomas. Ilman sitä ei tota bändiä olis eikä Tarjakaan olis mitään
saati sitten ulkomailla. Tarja Turusen erikoisuus on ollut juuri nimenomaan Nightwish, ja sillä hän tulee ehkä jatkossa jonkun aikaa menestymään. Ihmisiä kiinnostaa julkkiksen tekemiset, kuten jonkun Matti Nykäsen.
Pidemmän päälle en jaksa häneen uskoa, ellei tilalle tule jotain vastaavaa konseptia.
Toki Turunen on myös Nightwishin keulakuva, mutta uskon, että bändin on helpompi löytää uusi persoonallinen ja hyvä ääninen laulaja kuin Tarjan vastaava bändi.
Minusta tämä oli ihan hyvä juttu sikäli, että tänä päivänä itsekkyys on niin muotia, että tekee ihan hyvää ihmisten huomata se, että omaa napaa tuijottamalla jää lopulta yksin.
onneksi ehdin kerran näkemään bändin livenä ja upea show olikin :)
Vierailija:
saati sitten ulkomailla. Tarja Turusen erikoisuus on ollut juuri nimenomaan Nightwish, ja sillä hän tulee ehkä jatkossa jonkun aikaa menestymään. Ihmisiä kiinnostaa julkkiksen tekemiset, kuten jonkun Matti Nykäsen.
Pidemmän päälle en jaksa häneen uskoa, ellei tilalle tule jotain vastaavaa konseptia.
Toki Turunen on myös Nightwishin keulakuva, mutta uskon, että bändin on helpompi löytää uusi persoonallinen ja hyvä ääninen laulaja kuin Tarjan vastaava bändi.
Minusta tämä oli ihan hyvä juttu sikäli, että tänä päivänä itsekkyys on niin muotia, että tekee ihan hyvää ihmisten huomata se, että omaa napaa tuijottamalla jää lopulta yksin.
Aina antanut ymmärtää, että hän on sama kuin koko bändi. Olen jo usein miettinyt, miten homma oikein toimii kun yksi asuu suurimman osan ajasta Buenos Airesissa. Tarjan laulaminen ei ole sinänsä koskaan minua liellyttänyt, ja vielä vähemmän hän ulkonäkönsä. Jos mulla olis yhtä ohuet hiukset, olisin aika päivää sitten leikannut ne lyhyiksi tai edes laittanut hiusten tuuhennuksen.
Luulenpa, että poikia on alkanut harmittaa, että Nightwish on Tarja Turunen. Helposti alkaa kismittää tuollaisia keski-ikää lähestyviä miehiä olla naisen " armoilla" . Odotellaan Tarjan vastausta, totuus löytynee jostain puolivälistä. Ilman Tarjaa luulen kuitenkin bändin olevan mennyttä.
Aika hauskoja kommentteja muuten täälläkin aika moni nainen tuntuu olevan katkera Tarjalle vaikkei tunne koko ihmistä. Arvostellaan ulkonäköä jne. Kateuttako?
Olisi voinut jatkaa vielä " ja silloin minulla jäi herne nenään, päätin juoruta pojillekin kun niin kehtasit mulle sanoo ja päätin kostaa tän joskus tosi yllättävällä tavalla sulle senkin bitch"
:D
oma ehdotukseni uudeksi solistiksi on Maria, edesmenneen Tamara Lundin tytär
Vierailija:
oma ehdotukseni uudeksi solistiksi on Maria, edesmenneen Tamara Lundin tytär
vaikka ulkonäkö olisikin ihan jees
Anneke! Ihanaääninen, iloinen ja kaunis nainen, joka on laulanut Gatheringissä jo 10 vuotta. Gathering on yksi Nightwishin esikuvia.
http://easypichost.com/Celebs/anneke-van-giersbergen.jpg/comments
http://metalrefuge.com/interviews/gathering.html
Toi Anneke on niin tyrmäävä kaikin tavoin ja sehän sentään osallistuu biisintekoonkin - aika kovastikin. Kyllähän nekin tosin on kiertänyt USAt ja Mexicot sun muut, mutta silti.
Kuinka moni Nightwish-fani on kuullut yhtään biisiä Gatheringiltä?
Upea levy!
Ja Anneke sopisi Nighwishiin hyvin.
Mä taas ihmettelen sitä, että miksi se menestys tuntuu olevan muille kuin bändin jäsenille niin tärkeää. Tuomas Holopaisella, Nighwishin " isällä" , on unelma ja visio bändistä. Viis menestyksestä kunhan se toteutuu.
Kaikki eivät ole levy-yhtiöiden huoria kuten esim. HIM ja Ville Valo.
Miksi uskotte, että kirjeen sisältö on täyttä totta? Kummallisen medialukutaidotonta sakkia täällä! Onko kaikki totta, mitä joku kirjoittaa omana mielipiteenään? Moni kirjoitti, että " kyllä nyt mielipiteeni Tarjasta muuttui" . Samalla logiikallahan muuttaisitte heti mielipiteen vaikkapa omasta äidistänne, kun joku olisi kirjoittanut hänestä nettiin törkykirjeen.
Minusta koko homman takana on se, että Tuomas on mustasukkainen Marcelolle. Siihen viittaa paitsi Tarjan asiaton ja raukkamainen panettelu, myös Marcelon mustamaalaus. Ja se, että Tuomas oli neuroottisen tarkasti painanut mieleensä, mitä Tarja oli milloinkin sanonut. Tuomas esitti kaiken suurelle yleisölle ilman asiayhteyttä. Emmehän tiedä, onko Tarja oikeasti sanonut niin ja näin - tai mitä Tuomas sitä ennen oli provoillut Tarjalle ym.
bändi joutuu ottamaan vastuun sanoistaan.
Ei minun ole yhtään vaikea uskoa sen kirjeen sisältöä. Tuskin sitä olisi ihan muuten vaan tehty, kun tiedetään, mikä kohu siitä syntyy.
Vaikea uskoa, että väitteet eivät pitäisi paikkansa.
Mielenkiinnolla odotan, miten Tarja vastaa näihin väitteisiin. Nythän hän on vain sanonut, että hän on järkyttynyt ja tapa jolla asia julkaistiin oli julma ja surullinen.
Todennäkösiesti mustasukkaisuus ja kateus ovat sumentaneet bändin miesten pään.
haluaa vain uskoa, että Tarja on syytön uhri.
Jos miettii asiaa kokonaisuutena ja Tarjan merkitystä Nightwishille, uskon, että tuossa kirjeessä oli vain jäävuoren huippu kaikesta mahdollisesta. On täytynyt olla aika helvetillistä yhteistyötä, kun tällaiseen lopputulokseen ollaan tultu. Siellä on kuitenkin useampi ihminen kirjeen takana, joten varmasti joku olisi sanoutunut siitä irti, jos viesti olisi täysin virheellinen.
Suuret luulot...