Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tumma mies, haluatko kysyä jotain seksistä?

Vierailija
21.02.2011 |

Olen tummaihoinen sinkkumies, n. 30-vuotias. Olen asunut Suomessa koko ikäni. Isäni on Afrikasta, äitini on suomalainen. Törmään usein monenlaisiin ennakkoluulohin tummien miesten seksuaalisuudesta. Haluaisitko kysyä minulta jotain seksiin liittyvää?

Siihen yleisimpään kysymykseen vastaan että melko kookas ja varsinkin paksu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi oikein ymmärtää koko keskustelua tästä ihonväristä. Eikö sinua harmita tämä keskustelun sävy, jota voisi ehkä luonnehtia rasistiseksikin? Sama koskee tietenkin myös keskustelua thainaisista ja tiukkuushöpötyksestä. Välillä minua niin hävettää eräiden alkuasukkaiden jutut. Isoja ja pieniä elimiä on varmasti kaikennnäköisillä ihmisillä, so what.

Tummasilmäinen kalpeanaama

Vierailija
2/14 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole ikävää toimia naisten viimeisenä toivona, kun me normaali kokoisen omistajat ollaan höylätty väljäksi niin sitten nämä puhki höylätyt etsivät tämmöisen ison ja paksun omaavan että ees joltain tuntuu, no ei tarvitse kokemattomia laittaa menemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö sinua harmita tämä keskustelun sävy, jota voisi ehkä luonnehtia rasistiseksikin?"

Kyllä tavallaan harmittaakin, en mä kuitenkaan koe sitä erityisen rasistisena. Vieraaseen liittyviä ennakkoluuloja ne on jotka yleensä karisee pois. Tiedän kuitenkin sen että musta mies on monenlaisissa fantasioissa mukana. Olen jutellut esim. suomalaisten miesten kanssa joiden ykkösfantasia on nähdä kun musta kalu menee oman muijan sisään (muutaman kerran olen ollut tämmösissä seikkailuissa mukanakin). Baarissa aina silloin tällöin saan mielestäni naisilta huomiota vain siitä syystä että olen tumma.

"eikö ole ikävää toimia naisten viimeisenä toivona, kun me normaali kokoisen omistajat ollaan höylätty väljäksi niin sitten nämä puhki höylätyt etsivät tämmöisen ison ja paksun omaavan että ees joltain tuntuu, no ei tarvitse kokemattomia laittaa menemään "

Vai viimeisenä toivona :) Olen harrastanut seksiä erilaisten naisten kanssa. On nuorempaa ja vanhempaa, erilaisista elämäntilanteista. En koe että kukaan olisi pitänyt minua viimeisenä toivonaan.

Vierailija
4/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painu afrikkaan hoitaan mitä lie lehmiä ja rakenna savi majoja,tee siellä lapsia niin paljo ku haluat elä tuu pyytään valkoihosilta apua puuvilla pellot kutsuu sinua.

Vierailija
5/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän osasit oiken vastata,mut alkaa tuo neekerin mulukkuki olla laskussa yrittävät lapset viedä savimajoihin omaan maahan,onneks suomalaisissa naisissa on myös neekerin vihaajia.

Vierailija
6/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva esim aijaa.com, alastonsuomi.com tai omakuva.org

ja sitten vielä ne mitat, taitaa olla normi 16/13 kuitenkin...

Siihen yleisimpään kysymykseen vastaan että melko kookas ja varsinkin paksu.

Vierailija
7/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kuvia missään noista palveluista enkä todellakaan aio laittaa mitään verkkoon. Se minkä kerran sinne lataa on aina verkossa.

Toin tuon kokoasian siksi esiin heti kärkeen, koska sitä tyyppillisesti kysytään.

Ja noi pari ylempänä olevaa komenttia - varsin rasistisia. Jotain juntteja tunnutte olevan ja ilmeisesti luetun ymmärtämisessä tuntuu olevan vikaa.

Kuten avaustekstissäni kerroin olen asunut koko ikäni Suomessa. Minut on kasvatettu äitini toimesta hyvin suomalaiseksi, rakastan esim. saunaa. Ainoa mikä minut normisuomalaisista erottaa on tumma pigmentti ihossa. Ilmeisesti yritätte provosoida mua kommentoimaan jotain typeryyksiä?

Jos on asiallisia kysymyksiä liittyen seksiin niin vastaan mielelläni.

Vierailija
8/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla neekerisankkeri? Ja mistä johtuu, että tummilla miehillä on niin usein sukupuolitauteja?

Vierailija
9/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärstän samaan kuvaan jorman kanssa??

Kunhan lämpimiksesi puhelet, ei sulla mikään iso ole...

Ei mulla ole kuvia missään noista palveluista enkä todellakaan aio laittaa mitään verkkoon. Se minkä kerran sinne lataa on aina verkossa.

Vierailija
10/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso pyörii jossain Mariaanien haudan pohjan tasolla. Onnea kaverit.

Sovitaan porukalla että minulla on 10 senttinen grillattu nakkimakkara, joten päästä tästä kokoasiasta eteenpäin.

Mitä tulee sukupuolitauteihin niin sain kerran eräältä vapaamieliseltä vaalealta neidolta sukupuolitaudin, mutta se hoitui lääkityksellä kuntoon. Tummien miesten väitetystä taipumuksesta sukupuolitauteihin minulla ei ole mitään käsitystä - ehkä kommentoija nro 9 osaa linkata asianmukaisiin tilastoihin (epäilen kyllä moista kykyä suuresti)?

Olen muuten sopinut perjantai-illaksi deitit erään vaimoihmisen kanssa. Ikävämpi homma rouvan miehen kannalta. Saamieni viestien perusteella rouva käy jo nyt kuumana kuin höyrypannu.

Vierailija
11/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso pyörii jossain Mariaanien haudan pohjan tasolla. Onnea kaverit.

Tämmöstä tää on. Ihailtavasti jaksat pitää asialinjan... :)

N33

Vierailija
12/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten sopinut perjantai-illaksi deitit erään vaimoihmisen kanssa. Ikävämpi homma rouvan miehen kannalta. Saamieni viestien perusteella rouva käy jo nyt kuumana kuin höyrypannu.

Hei! Niin minäkin. Tämä ei tainnut kumminkaan liittyä ihonväriin. Vai oliko tässä jokin yhteys? Käykö sun mielestä tummilla parempi flaksi? Sitäkö halusit sanoa?

Kiva tietysti, että tulit vastailemaan kysymyksiin, mutta eipä kunnon kysymyksiä oikein näytä tulevan, vaikka vähän kalasteletkin. Enkä minäkään oikein keksi parempaa kuin tuon aika klassisen ja väsyneen, että saako tummat helpommin. Ja senkin vain kun kalstit.. :(

Vierailija
13/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai oliko tässä jokin yhteys? Käykö sun mielestä tummilla parempi flaksi? Sitäkö halusit sanoa?"

Ennemän tuo taisi olla kettuilua noitten peräkammarien poikein suuntaan.

"Enkä minäkään oikein keksi parempaa kuin tuon aika klassisen ja väsyneen, että saako tummat helpommin. Ja senkin vain kun kalstit.. :("

Minulla on käynyt tuuri naisten suhteen. Seksiä olen aina saanut riittämiin ja useammalta partnerilta. Partnereita on ollut kymmeniä mutta ei kolminumeroista määrää.

Oman rehellinen mielipiteenin on että saan jonkin verran "eksotiikkalisää" Suomessa baareissa, sillä olen puuhaillut useammankin naisen kanssa heidän omien sanojensa mukaan siitä syystä että pääsisi kokeilemaan tummaa.

Suurin tekijä on kuitenkin muut ominaisuudet. Läytös, ulkonäkö, keskustelutaito jne. Olen aika supliikki mies ja oppinut vuosien varrella viihdyttämään naisia. Jos saat naisen nauramaan niin tie lakanoiden väliin on auki - tämä pätee niin tummiin kuin vaaleisiin.

Vierailija
14/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oman rehellinen mielipiteenin on että saan jonkin verran "eksotiikkalisää" Suomessa baareissa, sillä olen puuhaillut useammankin naisen kanssa heidän omien sanojensa mukaan siitä syystä että pääsisi kokeilemaan tummaa."

Omalta osaltani kyse oli ensimmäisellä kerralla silkasta uteliaisuudesta :)

Aikuinen Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme