Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä asukokonaisuudesta? Voiko kolmekymppinen pukeutua näin? (kuva)

Vierailija
20.02.2011 |

http://aijaa.com/v.php?i=004827544072.jpg

Vinkkejä ja parannuksia kaivataan, kiitos!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 37-vuotias.

Vierailija
2/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta noi kengät on rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi? hyvinkin "aikuismaisia" vaatteitahan nuo on.

Vierailija
4/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii yhteen kaikki, mutta minun makuuni turhan persoonaton. Itse en pukeutuisi noihin enkä valitsisi noita värejä. Olen 30 v. Sopivat ennemmin lähemmäs/ yli neljäkymppiselle.

Mutta ihan kiva kokonaisuus, voi nuorempikin käyttää, vaikka kaksikymppinen jo jos hänen tyyliinsä sopii.

Vierailija
5/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vanhemmatkin ;)

T. 38-vuotias noin pukeutuva

Vierailija
6/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40v ja mulla on just tollasia vaatteita :)

En olisi ikinä laittanut tommosia päälle 10v sitten!

Vierailija
7/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin konservatiiviselle ja ikuisesti "mitähän muut tästä ajattelevat"-tuskissaan elävälle naiselle. Nuo asut päällä et varmasti erotu, saa kritisointia osaksesi, etkä jää mieleen.

Vierailija
8/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rillit on vaaleat muovikehykset ja blondit hiukset ovat tiukalla sievällä ponnarilla.

Vierailija
9/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäiseni pukeutuvat noin. Miten te muut sitten pukeudutte? Huppareihin?

Vierailija
10/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelit, että nuo olisivat liian nuorekkaat vai liian aikuismaiset? Jotain ilmeisesti mietit kun kysyit "voiko kolmekymppinen"?

Minusta sopivat paremmin vanhemmalle.

Vierailija
11/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin konservatiiviselle ja ikuisesti "mitähän muut tästä ajattelevat"-tuskissaan elävälle naiselle. Nuo asut päällä et varmasti erotu, saa kritisointia osaksesi, etkä jää mieleen.

kulkevia naisia, niin kyllä siellä useampikin saisi ajatella "mitähän muut tästä ajattelevat". Yleisin tyyli kun tuntuu olevan "en välitä mitä muut ajattelevat, itse asiassa en edes itse välitä miltä näytän".

Mun mielestä noi ihan selkeesti trenditietoisen vaatteita, sellaisia kalastajan vaimo / gwyneth paltrow tyylisiä.

Vierailija
12/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki" pukeutuu nykyään noin. Eli ihan kivat perusvaatteet jotka suurimmalla osalla on päällä.

Vierailija
13/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viileän ilman asukokonaisuus joka muistetaan?

Jos et jaksa / osaa linkittää kuvia, kuvaile edes. Eikä sitten mitään goottiijuttuja, nyt on kyse työssäkäyvien asuista.

Vierailija
14/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
15/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki" pukeutuu nykyään noin. Eli ihan kivat perusvaatteet jotka suurimmalla osalla on päällä.

Itse asun Itä-Suomessa, eikä täällä näe tollaisia edes kerran viikossa. Ehkä jossain Helsingissä voi näkyä, mutta kyllä mun mielestä toi on asukokonaisuus jolla erottuu muista aika hyvin, eikä tosiaan mitään perusvaatteita.

Vierailija
16/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29v ja pukeudun noin, koska kaikki muutkin ikäiseni pukeutuvat noin. Miten te muut sitten pukeudutte? Huppareihin?

Teetkö kaiken muunkin niinkuin "kaikki muut ikäisesi" :D

Mä en tunne ketään kolmekymppistä joka pukeutuisi noin.. Yhden 26-vuotiaan tiedän, pikkuisen hassu tyyli noin nuorelle minusta.

Mulla on kaverita joo jotka pukeutuvat huppareihin, mutta harvempi kuitenkaan.. Oikeastaan kaikilla kavereilla on oma tyylinsä, ei kukaan käytä suoraan kuvastokokonaisuuksia :D

Itse käytän lähinnä mustia vaatteita, farkkuja, mekkoja ja villatakkeja. Ulos lähtiessä, siis juhlimaan, käytän mekkoja ja lyhyitä hameita, usein vintagetyylisiä tai pikkaisen gootahtavia (siis pikkaisen, olen tosiaan jo 30!). Kesäisin käytän mekkoja, lyhyitä sortseja ja hameita.. Vaatteissa on erikoiset yksityiskohdat plussaa, ihan perusvaatteita mulla on aika vähän.

Jalassa on tennarit, korkokengät tai korolliset/ vintagesaappaat.

Vain nahkakenkiä ja laukkuja, ei ollenkaan tekonahkaa.

Korut hopeaa, valkokultaa ja mustaa.

Kaikenkaikkiaan tyylini on naisellinen, rennohko ja pikkuisen art student-rock-gootti, mutta ei mitenkään kovin erikoinen :)

Vierailija
17/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa / osaa linkittää kuvia, kuvaile edes. Eikä sitten mitään goottiijuttuja, nyt on kyse työssäkäyvien asuista.

Miksi suomalainen aikuinen nainen pelkää värejä? Duffelitakki näyttäisi kivemmalta vaikka metsänvihreänä, kengät viininpunaisina tms.

Vierailija
18/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitten mitään goottiijuttuja, nyt on kyse työssäkäyvien asuista.

mä ihan töissä käyn :D Työskentelen akateemisen koulutuksen vaativissa asiantuntijatehtävissä media-alalla.

Terv. se joka kuvaili omaa tyyliään goottivivahteita sisältäväksi

Vierailija
19/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen aikuinen nainen pelkää värejä? Duffelitakki näyttäisi kivemmalta vaikka metsänvihreänä, kengät viininpunaisina tms.

eikä mistään taiteellisen haahun vaatteista. Oletan että tämä ei ole toi sama kirjoittaja, joka äsken kritisoi tätä tyyliä vaisuksi, koska yleensä ihminen pelkää värejä sen takia, että sillä on tyylitajua.

Noi kuvaamasi värit on aivan karmeita! Siis kyse nyt trendikkäistä vaatteista, ei yli-yksilöllisistä :)

Vierailija
20/84 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mistään taiteellisen haahun vaatteista. Oletan että tämä ei ole toi sama kirjoittaja, joka äsken kritisoi tätä tyyliä vaisuksi, koska yleensä ihminen pelkää värejä sen takia, että sillä on tyylitajua.

Noi kuvaamasi värit on aivan karmeita! Siis kyse nyt trendikkäistä vaatteista, ei yli-yksilöllisistä :)

Et voi olla tosissasi! Itse asun Italiassa noin puolet vuodesta ja muodikkuuteen täällä liittyy nimenomaan persoonallisuus ja värit. Väreihin pukeutumisen voi tehdä myös tyylillä! Suomalainen tosiaan edelleen uskoo että musta-valko-harmaa-pukeutuminen tarkoittaa selviönä tyylikkyyttä. Vanhanaikaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän