Mitä mieltä asukokonaisuudesta? Voiko kolmekymppinen pukeutua näin? (kuva)
http://aijaa.com/v.php?i=004827544072.jpg
Vinkkejä ja parannuksia kaivataan, kiitos!
Kommentit (84)
Eli vaihtaisin huivin parempaan. Laukku ei sovi takin kanssa, vaihtaisin laukun. Kengistä en tykkää. Muuten ok moneen sopiva vaatekerta.
Näytän edelleen samalta kuin 20-vuotiaana ja pukeudun trendikkäisiin vaatteisiin. En koe mitään suurta muutosta aikuistumisessa, että mun pitäisi muuttua vanhoilliskonservatiiviseksi ja ruveta pukeutumaan tuulipukuihin ja tätimäisiin asuihin. Ehkä mä olenkin tällainen aina, ikinuori:)
Beiget + harmaat sävyt ei natsaa. Ei kuitenkaan herätä millään tavalla huomiota. Ei näytä muodikkaalta vaan tosiaan sellaiselta Sokos-trendikkäältä. Keskiluokkaista sisätyöpukeutumista.
Näytän edelleen samalta kuin 20-vuotiaana ja pukeudun trendikkäisiin vaatteisiin. En koe mitään suurta muutosta aikuistumisessa, että mun pitäisi muuttua vanhoilliskonservatiiviseksi ja ruveta pukeutumaan tuulipukuihin ja tätimäisiin asuihin. Ehkä mä olenkin tällainen aina, ikinuori:)
eli oliko tuo sinusta tuulipuku? Ja mitä ne trendikkäät vaatteet sitten sinulla ovat?
Minäkään en oikein ymmärrä, mikä tuossa asussa on niin tätimäistä. Itsekin olen maalta, ja meillä päin tuollaisia vaatteita käyttää ihan parikymppisetkin. Teineillä on sitten tätä pillifarkku-lötkö-t-paita-niittivyö-lenkkari-yhdistelmää.
Kukaan ei estä kolmekymppistä saati muun ikäistä pukeutumasta tuollaisiin vaatteisiin; kivan näköisiä ovat.
käyttää jokseenkin tuollaisia vaatteita, on aina tyylikäs ja huolliteltu:)
eli oliko tuo sinusta tuulipuku? Ja mitä ne trendikkäät vaatteet sitten sinulla ovat? Minäkään en oikein ymmärrä, mikä tuossa asussa on niin tätimäistä. Itsekin olen maalta, ja meillä päin tuollaisia vaatteita käyttää ihan parikymppisetkin. Teineillä on sitten tätä pillifarkku-lötkö-t-paita-niittivyö-lenkkari-yhdistelmää.
Siis tarkoitin sitä, että koska näytän niin nuorelta niin tyylini ja makuni ei ole ajan saatossa hirveästi muuttunut. Eli käytän sellaisia perustrendikkäitä vaatteita joita 18-30-vuotiaat pitävät. Korollisia saappaita, pillifarkkuja, nahkatakkia, tunikoita, toppeja, neuleita. Mulla on vaatteita eri tilaisuuksiin. Osa mun vaatteista voi olla sun mielestä ns. teinivaatteita mutta harva alle 3kybänen käyttää mitään kovin tätimäisiä vaatteita kun ei välttämättä 4kybäsetkään vielä käytä.
Ihan ok perusarkivaatteet mutta laukku on mielestäni liian tätimäinen ja vaihtaisin sen ehdottomasti nuorekkaampaan ja pirteämpään laukkuun. Joku perusmustanahkainen laukku ehkä toimisi paremmin.
eli oliko tuo sinusta tuulipuku? Ja mitä ne trendikkäät vaatteet sitten sinulla ovat? Minäkään en oikein ymmärrä, mikä tuossa asussa on niin tätimäistä. Itsekin olen maalta, ja meillä päin tuollaisia vaatteita käyttää ihan parikymppisetkin. Teineillä on sitten tätä pillifarkku-lötkö-t-paita-niittivyö-lenkkari-yhdistelmää.
Siis tarkoitin sitä, että koska näytän niin nuorelta niin tyylini ja makuni ei ole ajan saatossa hirveästi muuttunut. Eli käytän sellaisia perustrendikkäitä vaatteita joita 18-30-vuotiaat pitävät. Korollisia saappaita, pillifarkkuja, nahkatakkia, tunikoita, toppeja, neuleita. Mulla on vaatteita eri tilaisuuksiin. Osa mun vaatteista voi olla sun mielestä ns. teinivaatteita mutta harva alle 3kybänen käyttää mitään kovin tätimäisiä vaatteita kun ei välttämättä 4kybäsetkään vielä käytä.
eli oliko tämä nyt sitten mielestäsi tätimäinen asu vai ei?
Itse olen kolmekymppinen enkä ole kyllä 20-vuotiaasta asti käyttänyt pillifarkkuja ja tunikoita, vaikka niitä nyt käytänkin. Kun se muotihan on kuitenkin muuttunut ajan mittaan, niin pakostihan se makukin johonkin suuntaan muuttuu.
Tein vähän värikkäämmän ja nuorekkaamman kokonaisuuden:
http://www.aijaa.com/v.php?i=006197544649.jpg
Onko parempi?
t. ap
perusarki/työsettiä minulla, olen 40v.
En pidä noin rumista väreistä.
Villatakin väri vaihtoon, laukku on aivan mummomalliia ja ruskeaa väriä inhoan, eli asusteet toisen värisiksi
mutta mää olenki 30v pissis ja tykkään vaaleanpunaisesta, punaisesta ja valkoisesta, mustasta.
Ja takki on kamala, edellisessä oli kivempi se.
En pidä noin rumista väreistä.
Villatakin väri vaihtoon, laukku on aivan mummomalliia ja ruskeaa väriä inhoan, eli asusteet toisen värisiksimutta mää olenki 30v pissis ja tykkään vaaleanpunaisesta, punaisesta ja valkoisesta, mustasta.
mutta kakkoskuvasta voit ottaa sitten sen käärmekuvioisen laukun piristämään:) voila!
t. se 26
Kivat perusvaatteet, joilla näyttää silti skarpilta ja styleltä.
T: 30
Jos kakkonen meni liian kirjavaksi, niin miten olis tää:
http://www.aijaa.com/v.php?i=000107544838.jpg
ap
HElsingissä ja vaikka Turussa tuo on todella tavallinen, suorastaan booooooooring kokonaisuus, joka on jos ei jokaisella niin joka toisella vastaantulijalla päällä.
Ihan kiva, ei siinä mitään, mutta kyllä mulle tuottaisi vaikeuksia pukeutua noin tylsästi JA näyttää samalta kuin kaikki muut.