Uusi ihana mies! Milloin seksiä?
Olen tavannut netin kautta mukavan ja sivistyneen oloisen miehen, jonka kanssa juttu luisti hyvin ensin puhelimessa ja sitten tavattuamme edelleen... Ensitreffimme olivat aivan ihanat ja haluamme molemmat tavata uudestaan. Välillämme oli sitä kuulua kemiaa, jopa intohimoa olin aistivinani.
Olen kuitenkin elänyt pitkää kuivaa kautta eroni jälkeen ilman miehen kosketusta, seksiä, edes suudelmaa... Mietin, että tässä se ihminen nyt olisi, jonka kanssa haluan tehdä lähempääkin tuttavuutta, mutta milloin?
Olen 38 v., kahden lapsen äiti, eronnut ja ikäisekseni hyvinsäilynyt upea, itsevarma nainen, mutta näissä asioissa olen kuin teinityttö. En halua antaa ensitreffeillä, en toisillakaan, enkä varmaan kolmansillakaan, koska pelkään, että miehen mielenkiinto hiipuu samantien... Edelliskerrasta (sekstailusta) on pari vuotta ja eipä tuo kroppakaan ole enää siinä kunnossa, että sitä kehtaisin alusvaatenäytöksessä esitellä. Ujostuttaa.
Kommentit (4)
En ikinä harrastaisi seksiä, jos en olisi naimisissa. Odottaisin siis siihen, että menisin uuden miehen kanssa naimisiin.
Mä olen ainakin aina harrastanut seksiä sitten, kun molemmat on sitä halunnut, usein jo ensimmäisillä treffeillä, joskus vasta kahdeksannilla, riippuu ihmisestä ja tilanteesta. Koskaan ei ole miesten mielenkiinto hiipunut sen takia, ja jos hiipuisi, ei olisi ollut minun mieheni muutenkaan,.
eiköhän asiat tapahdu omalla painollaan ja kun seksin aika se tuntuu hyvältä ja luonnolliselta. Et silloin edes huomaa omaa ulkonäköäsi.
Ja ei kai tuohon ole minkäänlaista yleisohjetta. Halut on kovat, mutta yritän on säädyllinen näin ensialkuun. :)
Ap.