En keksi tälle keväälle sisustusväriä millään!
Siis lähinnä tehosteväriä. Vaihdan 4 kertaa vuodessa johonkin vähän erilaiseen. Laitoin joulun jälkeen paremman puutteessa mustaa, tummaa lilaa, beessiä ja luonnonvalkoista.
Mutta kevääksi? Valoa, iloa!
Millaisia värejä teillä on mielessä?
Kommentit (24)
minulla on yleensä pohjavärinä valkoinen/luonnonvalkoinen ja beessi. Lasi ja vanha kulta. Anilliinipunainen on jo ollut käytössä, samoin pinkki ja vanha roosa, joulunpunainen. Myös pullonvihreä ja omenanvhreä, violetti..
Jotenkin houkuttaisi sireenin värit, mutta ei kuitenkaan. Vaaleanvioletti ja lehdenvihreä,vaaleanpunainen ja valkoinen... Mutta ei kuitenkaan.
Täysin kokeilematta on keltainen ja oranssi ja sinisestä vahvat sävyt. NO jaa, ultramariininsinin oli taas käytössä pari vuotta sitten. Sininen ei kiinnosta yhtään, tulee mieleen vain millenniumjuhlat.
Värien sijaan voisi tosiaan vaihtaa vaikka materiaalia. Kaisla kuulostaa kivalta. Risut.
Minä haluaisin laittaa kevääksi sitä ja luonnon valkoista.
Mutta kun vihreä väri on ainoa jota mies inhoaa...
Muuten "saan" vaihdella sesongin mukaan värejä mieleni mukaan, mutta mies tosissaan inhoaa vihreää.
Mulla on tajuton määrä verhoja ja huopia sekä koristetyynynpäällisiä varastossa.
aina välillä lempparit pääsee taas esille. ;)
Kuitenkin pienellä rahalla ja vaivattomasti saa vaihdettua asunnon ilmettä vaihtamalla tekstiilien värejä!Rakastan miettiä värejä ja niillä on mulle suuri merkitys.
Hävettää tunnustaa,mutta puen pojan aina niin ,että kaikkien vaatteiden sävyt matsaa yhteen sukkia ja alushousuja myöten.Vaatteiden ja kodintekstiilien ei tarvitse olla kalliita kunhan kaikki sopii kivasti yhteen värimaailmaltaan.Lempiharrastukseni!
Ihan pienellä saa kodin eri väriseksi! Ja minäkin nautin siitä, että lasten vaatteet sointuvat yhteen sukkia myöten.
En edes kehtaa sanoa kenellekään, mutta kaipaan värien sopusointua niissä päiväkoivaatteissa ja rymyvaatteissakin. ap
ja valitset sieltä ne mitkä ensimmäisenä / eniten miellyttää. En nyt tiedä millä laajuudella olet värimaailmaa vaihtamassa, mutta tarpeesi mukaan päätät esim. että 1-3 väriä, niillä mennään.