Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä on niin ilkeitä ihmisiä?

Vierailija
19.02.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihmiset "tosielämässä" näin törkeitä latelevat toisilleen

Vierailija
2/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tietämättömät esittävät faktana kaiken minkä itse luulevat oikeaksi. Muulla tavoin tekevät/ajattelevat ovat sitten huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tietämättömät esittävät faktana kaiken minkä itse luulevat oikeaksi. Muulla tavoin tekevät/ajattelevat ovat sitten huonoja.

Täällä on tosi paljon tynnyrissä kasvaneita ihmisiä, joiden mielestä on olemassa yksi ainoa tapa elää: heidän tapansa. Kaikki muut ovat sitten väärässä, elävät väärin.

Ja kaikki vastoinkäymiset ovat näiden ihmisten mielestä ihmisen oma vika: koska minulla ei ole ollut ongelmia lasten nukutuksessa, niin ne joilla on, ovat selvästi aiheuttaneet ongelman itse.

Yksinkertaista, mutta harhaan menevää päättelyä.

Vierailija
4/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrkkisääntö, että keskimäärin joka kolmas vastaus on joko loukkaava tai provosoiva. Jotkut tulee tänne vaan kokeilemaan miten muut reagoivat heidän törttöilyynsä. Ja jotkut on sitten ihan oikeastikin mustavalkoisia ihmisiä, jotka kiivastuvat helposti eivätkä halua nähdä että on muitakin tapoja toimia.

Netti nyt vaan on tällainen, sen kanssa täytyy vaan oppia elämään. Ja varsinkin tällä vauva-palstalla muistaa, että suurella osalla kirjoittajista ei ole lapsia ollenkaan, mut se ei estä heitä osallistumasta myös lastenhoitokeskusteluihin.

Vierailija
5/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin paljon tosielämää, että ilkeilynhalu saa tyydytyksensä ja tunteet tulee tuuletettua, mutta sen verran kaukana todesta, että ei joudu vastuuseen ilkeilystään.

Vierailija
6/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettää kaikenlaista.

Vierailija
7/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten on niin helppo pönkittää omaa huonoa itsetuntoa. Hyvähän se on anonyyminä haukkua, vasten kasvoja eivät uskalla..

Vierailija
8/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei pidä itsestään, ajattelee ja puhuu muista pahaa.

Vierailija
9/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen huonomman puolen.

Luonnossa nämä ilkeilijät voivat olla varsin tavallisia ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
10/10 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en joudu seurustelemaan näin idioottien kanssa. Valikoin seurani ja siihen kuuluu vain asiallisia ihmisiä mutta täällä kaikki idiootit saa mellastaa;) En myöskään seurustele livenä köyhien kanssa.