Paljonko oli tullut painoa raskauden puoli väliin mennessä? Entä koko raskaudessa?
Muistatteko?
Nyt tullut 2kg, viikkoja 20. Voiko tästä ennusta mitään?
Kommentit (9)
eli tuosta alkoi aika reippaasti nousta.
ehkä 3 kg tullut, koko raskaudessa n. 8 kg. Eikä ollut ylipainoa ennen raskautta. En vain syönyt enempää kuin ennenkään ja elin muutrenkin terveellisesti.
mutta koko raskauden aikana tuli n. 30 kg.
itellä nyt 37 + 0 ja painoa tullut jo 16 kg..
painoin 56 kg ja nyt 72 kg! En tiedä mistä sitä painoa tulee, koitan syödä terveellisesti ja liikkua..
20 + 3 olen painanut 62.3 kg ja lähtöpaino oli siis 56 kg.. ja nyt siis painan 72 kg ja viikkoja 37 + 0...
t. nro 6
tuli joka raskaudessa n.30kg..... En muista paljonko oli puoli välissä, 10kg jäi viimoisesta.....
en ole tohtinut nyt käydä puntarilla. Viimeksi neuvolassa käydessä oli tullu lähtöpainoon 2 kg, mutta se kaksi kiloa tuliki sitten kuukauessa. Liekö se nyt alkaa se painon nousu, en kuitenkaan ole paljoakaan syömisiä muuttanu, liikuntaa hieman hidastaa välillä paheneva issias.
Ylipainoinen olin jo ennen raskautta. Tuttujen mielestä olen laihtunut kasvoista ja jaloista, maha on yllättävänkin pinkeä pallo huolimatta läskistä päällä. Myös th sanoi rv 16 paikkeilla, että olen käytännössä laihtunut alkuraskaudesta, koska fysiologisesti painoa olisi pitänyt jo tulla. Koitan syödä terveellisesti ja olen lenkkeillyt enemmän. Raskauspahoinvointia ei ole ollut juurikaan, alkuraskaudesta teki enemmän mieli juuri kevyitä ja raikkaita ruokia.
Kärsinyt 2 raskautta niin kovasta pahoinvoinnista, että hyvä jos olen ollut lähtöpainossa puolessavälissä. Kolmas näyttää menevän samaa rataa. Painoa on tullut se 12 kg kummassakin.