Mies lähti venemessuille, odotettavissa kotiin joskus aamuyöstä :(
Kommentit (32)
kun mies on omissa menoissaan? Olisit järkännyt jotain mukavaa tekoa itsellesi. Ei kenenkään elämä voi olla kiinni toisen ihmisen tekemisistä. Tai jos sulla niin on, niin miehesi varmaankin lähtee mielellään omille menoilleen.
Olet tainnut tottua liian hyvään.Joten se tässä asetelmassa on pielessä. Tuliko mieleesi että ehkä lapset kaipaavat miestäni enemmän kuin minä, läheisriippuvaisia?
Eiköhän ne lapset kuule pärjää yhden päivän ilman isiä. Pärjäätkö sinä?
kun mies on omissa menoissaan? Olisit järkännyt jotain mukavaa tekoa itsellesi. Ei kenenkään elämä voi olla kiinni toisen ihmisen tekemisistä. Tai jos sulla niin on, niin miehesi varmaankin lähtee mielellään omille menoilleen.
Olet tainnut tottua liian hyvään.
Ei kai ne messut yllätyksenä tullut ja ei niitä joka viikonloppu vissiin järjestetä..?
Mutta tottakai marttyyrimammalla on oikeus loukkaantua, jos mies silloin tällöin haluaakin viettää vapaa-aikaa muuallakin kuin vaimon ja lasten kanssa niin perheenä, niin perheenä...
Mun mies lähti tiistaina, tuli eilen illalla (työmatka) ja nyt lähti kaverin kanssa baariin. Ihan hengissä olen. Ja on muutenkin aika paljon viikot pois - kaikkeen tottuu.
sinua jos tämä on tapana hänellä useinkin. Mutta jos hän nyt silloin tällöin käy ulkona kavereidensa kanssa niin mitä pahaa siinä on? Ainakin itse olen tyytyväinen kun mieheni edes joskus jonnekin lähtee :)
jospa teette sitten koko perheen kesken jotain kivaa? Sinulla on mies ja perhe, jos yksi viikonloppu menee yksin lasten kanssa niin viikon päästä tulee seuraava. Ja sen jälkeen taas. Koita olla onnellinen siitä mitä sulla on. Kaikilla ei ole miestä eiäk perhettä ja jotkut viettävät joka ikisen viikonlopun yksin. Anna miehen pitää hauskaa, ja pidä itsekin joskus vuorostasi hauskaa omien ystäviesi kanssa.
se on jos toinen pääsee johonkin. Lähdet sinäkin sitten vuorostasi =). Toimii hyvin jos molemmat pääsee omiin juttuihin järkevissä määrin, ja mun mielestä siihen pitää molempien suhtautua positiivisesti. Kyllä sitä yhdessäkin ehtii olemaan, ja yhteisiä juttuja kannattaakin järjestää. =)
Olet tainnut tottua liian hyvään.Joten se tässä asetelmassa on pielessä. Tuliko mieleesi että ehkä lapset kaipaavat miestäni enemmän kuin minä, läheisriippuvaisia?
seurassa? Olisin pakannut muksut autoon ja lähtenyt kylpylään tai pitsalle tai kavereille tai mihin vaan. Lapsiinkin tarttuu asenteesi miehen menoja kohtaan. Osaatko yhtään asettua sellaiseen asemaan, että joittenkin miehet tekevät jatkuvasti reissutyötä? Sinä nariset yhdestä päivästä.
Täälläki oli mukavaa kirjoitteluja messuista! http://touhutonni.com/2020/02/08/venemessut/
Äijät siellä kuumottelee kesää ja miettii sijotuksia!
Munkin mies menee venemessuille, sillä erotuksella että minä ja poika mennään myös mukaan.
Just tollanen vinkuminen ja marttyyriksi heittäytyminen ajaa ne miehet vieraaseen petiin. Mitään ei saisi tehdä ilman vaimoa, eikä minnekkään saisi lähteä ilman, että on kotona tasan klo 21. Voi elämä.