Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi vaan, mutta kokemusteni mukaan naiset tuppaavat unohtaa peseytymisen ennen seksiä

Vierailija
19.02.2011 |

Kokemusta ei ole kuin n. 20 naisesta, mutta tämä huomio on pakko todeta. Yleisempi väitehän on hikisenä ja hampaat harjaamatta sänkyyn menevästä miehestä, mutta asia voi kokemukseni mukaan ollakin päinvastoin.

Pitääkö naisen tietää tai arvata jo iltatoimia tehdessään, että luvassa on seksiä? Usein on päässyt käymään niin, että kun sitten sängyssä päästään hiplausasteelta pikkareiden riisumiseen, varsin monella naisella löytyy housuistaan päivän hiet ja tuoksut...ei kiva. Vain harvoin nainen tässä vaiheessa viitsii keskeyttää touhut lähteäkseen pesulle.

En teidä johtuisiko ongelma osin siitä, että miehen on varsin helppoa ja nopeaa hampaiden harjauksen yhteydessä laskea alushousut ja pestä työkalut ja esinahan alus lämpimällä vedellä käsienpesulavuaarissa. Minusta on itsestäänselvyys, että voin tarjota ainostaan parasta ja puhtainta laatulihaa kumppanilleni, jos niin onnillisesti kävisi, että hän haluaisi vähän imutella...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin käyn 2krt/pvä suihkussa, joka aamu ja ilta. Olen kuvitellut, että kaikki käyvät suihkussa edes iltaisin pesemässä päivän hiet ja pölyt pois. Näin ei ilmeisesti ole?? yök...

Vierailija
2/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitte saanut laatunaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan toisenpäin kokemuksia eli miehet ei pese. Entinen sanoi aina että hän ei käy naista nuolemaan koska ei tykkään kusen hajusta. Sanoin hänelle että minä kyllä pesen alapääni ennen seksiä. Mies meni ihan hiljaiseksi. Hän kun ei koskaan pessyt vehjettään ennen seksiä, niin ei tullut ajatelleeksi, että jotkut muut voi pestä.

Vierailija
4/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin käyn 2krt/pvä suihkussa, joka aamu ja ilta. Olen kuvitellut, että kaikki käyvät suihkussa edes iltaisin pesemässä päivän hiet ja pölyt pois. Näin ei ilmeisesti ole?? yök...

ihanan kuiva atooppinen iho sulla, kun ihon omat rasvat on sulle vihollisia, yök!

Vierailija
5/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni taas pettyy jos olen käynyt pesulla, hyviä makuja ei pidä kuulemma huuhtoa ;)

Vierailija
6/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni taas pettyy jos olen käynyt pesulla, hyviä makuja ei pidä kuulemma huuhtoa ;)

Vierailija
7/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina vessakäynnin jälkeen huuhtaisen paikat puhtaaksi. Eihän koskaan voi tietää, mihin aikaan mies antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme