Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi olla niin ärsyttävä?

Vierailija
11.02.2011 |

Miten joku ihminen voikin olla kaikin puolin täydellisen ärsyttävä. Kaikki mitä sanoo tai tekee ärsyttää. Jos joku muu sanoo tai tekee saman asian ei mitään ongelmaa.

Onko kukaan kokenut samaa? Mistä voi johtua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdannut todella ärsyttävää ihmistä?

vai eikö siitä saa puhua ääneen?

Vierailija
2/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ärsyttävästä ihmisestä. Mulla ei ole tuollaisia ärsyttäviä tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi sua ärsyttää. Kun tiedostat ja tunnustat tämän, niin lakkaa ärsyttämästä.

Vierailija
4/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ota itseään liian vakavasti

Vierailija
5/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siedä erillaisuutta

Vierailija
6/7 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ärsyttää. Esim. erään pikkulapsen ilmeet ärsyttivät minua, vaikka hän oli vasta ihan pieni! Luulen, että ne olivat samanlaisia kuin jonkun aikuisen, joka on joskus loukannut minua useammankin kerran. Kyllä siitäkin pääsee yli, kun sitä työstää, tosin vie se aikaa.

Niin ja erään aikuisen ääni on makuuni tosi epämiellyttävä. Taas sama juttu, eli ei ole mistään huonosta itsetunnosta kiinni vaan makuasia.

Ja eihän kaikkiin ihastukaan, vaikka sanallisesti kuvailtuna henkilö olisikin potentiaalinen. Jotkut ovat luotaantyöntäviä, toiset vetäviä. Osa huvittaa, osa ärsyttää. Ilmeistä, eleistä, äänenkäytöstä ja kehonkielestä se on kiinni.

Vierailija
7/7 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä voit hallita itseäsi. Sinä voit valita suhtautumisesi muihin ihmisiin. Sinä voit päättää rakastaa sitä ihmistä, jonka tavatessasi annoit itsellesi aiemmin luvan ärtymykseen. Etsi hänestä hyviä puolia. Niitä on. Etsi joka päivä kaksi hyvää puolta. Vuoden päästä niitä on jo monta sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä