Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain poliisilta kirjallisen huomautuksen ylinopeudesta. Onko tässä mitään järkeä :)

Vierailija
18.02.2011 |

Ylinopeutta oli peräti 3 km/h!!! Eli 80-alueella peltipoliisi oli mitannut nopeudekseni 83.

Ja tuon takia joku tulostaa arkin aanelosta, laittaa se kirjekuoreen ja maksaa postimaksun. Veroeuroin...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit meillekin, että olit saanut huomautuksen. Nyt mekin muistamme noudattaa liikennesääntöjä. Monta kärpästä yhdellä iskulla!

Vierailija
2/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ajella, tai siis ainakaan luvallsiesti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen valo oli syttynyt 0.1 sekuntia ennen kuin ylitin valvontarajan.

Vierailija
4/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakkoa tars saada, ei kirjallisia huomautuksia..

Vierailija
5/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan sitä ennen sen keltaisen valon? Sen tehtävä on ilmoittaa, että sopis pysähtyä, pian menee punaisille. Siis se ei tarkoita, että nyt sopis painaa kaasu pohjaan siellä kauempana.

Vierailija
6/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjallisen huomautuksen viime keväänä, myöskin todella pienestä ylinopeudesta. Kyllä se minua nolotti ja olen ollut entistä huolellisempi liikennesääntöjen kanssa. Ei siis kaikkien kohdalla hukkaan mene ainakaan.

Vierailija
7/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliiseilla ei ollut tutkaa, mutta kaikille oli selvää että ylinopeutta oli. Poliisi pysäytti ja sanoi että toruminenkin on rangaistus. Siispä poliisi sanoi HYi HYi sinua kun ajoit liian lujaa.

Kaikille jäi hyvä mieli. Ja tätä juttua muistellaan vuosia.

Vierailija
8/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan sitä ennen sen keltaisen valon? Sen tehtävä on ilmoittaa, että sopis pysähtyä, pian menee punaisille. Siis se ei tarkoita, että nyt sopis painaa kaasu pohjaan siellä kauempana.

siihen suojatien jälkeen. Eli käytännössä mittaus tapahtui hetkellä, jolloin olin auton peräpäätä lukuunottamatta risteysessä, jonne olin saapunut valon palaessa vihreää.

Vierailija
9/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät poliisit nyt vaan huomauttaa ihan turhasta. Potkut tollasille idiooteille.

Vierailija
10/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin autoissa saattaa heittääkin sillä viidellä :) Huh huh.

Vierailija
11/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takia jokaisen pitäisi tietää autonsa mittarivirhe, joka ei kylläkään ikinä ole niinpäin että mittari näyttää todellista vähempää.

Vierailija
12/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että kun on saanut huomautuksen, niin seuraavsta ylinopeudesta saa turpiinsa? Aja nyt varovasti.

Vierailija
13/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen suojatien jälkeen. Eli käytännössä mittaus tapahtui hetkellä, jolloin olin auton peräpäätä lukuunottamatta risteysessä, jonne olin saapunut valon palaessa vihreää.

Ok, sorry natinani, tuota et oikein olisi voinut ennakoida.

Oon vaan niin kyllästynyt vanhoilla vihreillä ryntäilyyn, että tulin ajatelleeksi sitä ensin.

Vierailija
14/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuitenkin on tyhmää lähetellä lappusia tuollaisen ylinopeuden takia. Tyhmää, koska

- noin pieni ylinopeus menee mittarivirheen ja vahingon piikkiin.

- epäekologista käyttää paperia ja kirjekuoria turhaan

- tyhmää rahojenkäyttöä maksaa postimaksuja

- veikkaisin, että kirjeen tulostanut poliisikin suhtautui yhtä suurella vakavuudella tähän huimaan ylinopeuteeni kuin minä. Ois hällä varmaan jotain fiksumpaakin rikosta ollut hoidettavana.

Tyhmät poliisit nyt vaan huomauttaa ihan turhasta. Potkut tollasille idiooteille.

Vierailija
15/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappusen jälkeen!

Näin tolpasta että otti kuvan, pohjalla puoli vuotta sitten otettu sakko ja pelästyin että saan taas sen satasen sakon. Ja sen jälkeen seuraavasta kortti lähtisi hyllylle kk.

Moniin tuo varoitus siis tehoaa, ainakin hetkellisesti :)

Vierailija
16/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne risteykseen enää tunkea ellei sieltä pääse ulos samoilla valoilla. Rasittavaa, kun mennään risteystä tukkimaan, etteivät nekään, joille vaihtuu seuraavaksi vihreä, pääse liikkeelle. Mutku minäminäminä...

Vierailija
17/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuitenkin on tyhmää lähetellä lappusia tuollaisen ylinopeuden takia. Tyhmää, koska

- noin pieni ylinopeus menee mittarivirheen ja vahingon piikkiin.

- epäekologista käyttää paperia ja kirjekuoria turhaan

- tyhmää rahojenkäyttöä maksaa postimaksuja

- veikkaisin, että kirjeen tulostanut poliisikin suhtautui yhtä suurella vakavuudella tähän huimaan ylinopeuteeni kuin minä. Ois hällä varmaan jotain fiksumpaakin rikosta ollut hoidettavana.

Muistaakseni sivarien hommia.

Vierailija
18/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteystä lähdetä ylittämään jos siellä toisella puolella ei ole tilaa. Aivan hyvin tuon punaisia päin ajanut olisi voinut ennakoida tilanteen. Eli et aja eteenpäin ennen kuin siellä risteyksen toisella puolella on tilaa = edellä ajava on ehtinyt mennä tarpeeksi pitkälle

Vierailija
19/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjallisen huomautuksen viime keväänä, myöskin todella pienestä ylinopeudesta. Kyllä se minua nolotti ja olen ollut entistä huolellisempi liikennesääntöjen kanssa. Ei siis kaikkien kohdalla hukkaan mene ainakaan.

Vierailija
20/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takia jokaisen pitäisi tietää autonsa mittarivirhe, joka ei kylläkään ikinä ole niinpäin että mittari näyttää todellista vähempää.

meil on tossa yhdessä mäessä mittari joka kertoo mitä sinä ajat mutta toisin 5km liian vähän!! ja meillä kun on vakionopueden säädin niin kyllä silloin luotan mittari lukemaan.. tai sit se nayttää liian paljon todellisuuten nähde vai..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän